ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 February 2012

hanya Pencacai UMNOPORNO haramjadah percaya Anwar Agen Israel...

Dengan menyiarkan hanya separuh dari temubual Anwar bersama The Wall Street Journal, media tunggangan UMNO cuba memperbodohkan rakyat Malaysia terutamanya yang berbangsa Melayu dan berugama Islam khususnya.

Ini apa yang dijelaskan oleh The Wall Street Journal..

In a recent interview with the Wall Street Journal, Mr. Anwar responded to the question of whether he would open diplomatic ties with Israel by stating his “support” for “efforts to protect the security of the state of Israel,” while at the same time backing the “legitimate rights of the Palestinians.” He stopped short of saying he would establish diplomatic relations between the two states – what he describes as a “tricky” issue – and stated that any change to the status quo would remain contingent on Israel recognizing the aspirations of the Palestinians – Sepenuhnya di SINI

Dan Anwar juga telah mengeluarkan kenyataan seperti berikut..

Dalam kenyataannya, Anwar berkata, “saya diwawancara oleh Wall Street Journal pada hari Khamis, antara soalan yang ditanya kepada saya adalah berkaitan dasar luar negara dan isu Palestin.”

“Saya tuntas menegaskan bahawa kemahuan dan hak rakyat Palestin mesti dibela dan itu merangkumi hak untuk mendirikan negara sendiri serta tidak terus dizalimi. Saya juga mengungkapkan bahawa jika syarat ini dipenuhi maka wajarlah hak rakyat Israel juga dihormati,” katanya lagi. – Sepenuhnya di SINI

Namun begitu isu ini terus dimainkan oleh media tunggangan UMNO selama sudah hampir dua minggu.

Nampaknya hanya pencacai UMNO yang percaya putar belit media tunggangan UMNO itu, tetapi tidak masyarakat luar Malaysia terutama dari negara Arab dan Palestine sendiri..

Berkut adalah beberapa keeping gambar yang membuktikan hanya pencacai UMNO yang terpedayya dengan propaganda media tunggangan UMNO itu baik media cetak mahupun media elektronik…

 

Bersama Khalid Mashal Pemimpin HAMAS

Bersama Menteri Kebudayaan Qatar H.E Dr.Hamad bin Abdul Aziz bin Ali Al-Kuwari

Bersama Sheikh Yusof Al-Qardhawi

No comments:

Post a Comment