ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 February 2012

yahudi datang berlabuh ,melayu UMNO dan pemuda baculnya berserta PERKOSA dan beras JATI jadi hampas.......konek tak ada.....tiba tiba buat demo ikut telunjuk keling pundek mahathir kutty yang dah nyanyuk kunun anwar agen yahudi....keling mabuk mana nak dia tipu nie...????

Anwar Ibrahim hanya menghantar Mr Balu untuk menghadapi puluhan pemuda Umno yg berdemo di HQ Keadilan

Ketika Pakatan Rakyat mengambil sikap berdemonstrasi di hadapan kedutaan US dalam isu bakar Al-Quran, Barisan Nasional pula hadir ke Tropicana kononnya membantah kenyataan Anwar.

Menurut laporan yang diterima, lebih kurang 50 penyokong Umno kini sedang berarak menuju ke HQ PKR. Manakala pihak polis dan FRU tidak bertindak seperti yang diharapkan.

Lebih pelik dan menghairankan, mengapa golongan munafiq ini tidak berada di Pelabuhan Klang dan melihat sendiri betapa banyaknya kontena yang tertera lambang kemegahan zionis iaitu ZIM dengan bintangnya sekali.

PERKASA turut berada dalam kumpulan ini. Merujuk kepada gambar di atas, dua orang macha berbaju oren itu adalah wakil PERKASA. JATI pula tidak kelihatan, mungkin kerana mereka belum cukup seJATI.

Petang kelmarin di WestPort, tiada seekor  pun  wakil Umno yg hadir...malah PERKOSA dan JATI lansung tak kelihatan...macam pundek depa nie...! ...nampaknya konek mereka  dah kena cantas dek yahudi kot...!!!!..Apakah mereka sebenarnya sokong kemasukkan anasir yahudi? Di mana Pejuang Islam seJATI? Apakah kita semua hanya pasrah membenarkan zionis keluar masuk negara ini?

Kalau anda tidak mampu berjuang lwn Israel di Westbank, kini sekurang-kurangnya anda boleh berjuang lawan Israel di Westport kerana mengikut jadual di bawah ini, pelabuhan-pelabuhan dalam negara akan menerima kunjungan lebih banyak kapal Israel.

 

Haifa (Israel) - Port Klang

Ashdod - Port Klang

Ashdod (Israel) - Tanjung Pelepas (Malaysia)

Masih bisu dan terkedu, regim melayu porno UMNO-APCO  masih gagal menjawab penghantaran Sawit bagi membantu ekonomi Israel. Kini terbongkar satu lagi data apabila satu carian di laman web http://www.linescape.com/ telah menemukan dengan jadual sebuah syarikat perkapalan yang membuat penghantaran terus dari Israel ke Malaysia. Penghantaran melalui sebuah syarikat perkapalan ZIM (yang punya kepentingan Israel) dibuat terus dari Haifa (Israel) terus ke Perlabuhan Kelang di Selangor.

Dr. Mahathir Mohamad ( keling kutty )  dalam satu kenyataannya (klik untuk baca) dilaporkan menyatakan Israel membekalkan butiran perdagangan antara Malaysia dan Israel kononya untuk membantu Anwar Ibrahim.

Sebagai orang lama dan licik politik, Dr. Mahathir memang bijak bermain politik persepsi. Kenyataan ini jelas bagi membantu Najib yang terkapai - kapai dengan pendedahan - demi pendedahan bagaimana Malaysia sebenarnya hipokrit dengan sikapnya dalam isu Palestin - Israel dan tak secara  lansung menfitnah anwar  untuk memburuk kredibiliti beliau di PRU 13 nanti...

Tindakan orang tua kutuk tak mampus mampus  yang jijik sampai ke usus...bila keturunan makan benda dan melakukan kan perkara perkara haram jadi darah daging ...tak heran seluruh keturunannya dan pengikut pengikutnya   jadi banjingan banjingan  haramjadah terhadap  bangsa dan agamanya sendiri...

di bawah ini  video mengesahkan mahathir keling kutty  ini dah nyanyuk 100%....

 

Ayuh kita tolak kumpulan yang mengaku menjaga agama, menjaga akidah dan juga mengaku pejuang agama, tetapi dengan sengaja membenarkan setiap umat Islam dalam negara ini lari akidahnya kerana mendokong negara Israel! Negara haram Israel akan terus melebarkan jajahannya, akan terus menggali BaitulMaqdis, dengan bantuan negara munafiq seperti Malaysia.

Secara strategiknya untuk menumbangkan Israel, kita terlebih dahulu perlu menumbangkan Israel Glokal! Asalkan Bukan Umno menjadi sentimen paling berkesan dalam menumbangkan sebuah regim legasi penjajah yang meneruskan agenda penaklukan BaitulMaqdis!