ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 February 2012

mufti lembu NFC kata ‘Perjuangan Parasite kepada Islam Ahsan Gor lebih berbaloi bersama NGO daripada PAS'...fatwa terbaru mufti mata duitan korek lubang jubor UMNOPORNO.......kah kah kah...

 

Tan Sri Harussani Zakaria percaya bekas Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Dr Hasan Ali enggan merayu kepada Majlis Syura Ulama berhubung pemecatannya pada 8 Januari lalu kerana kecewa tidak dapat memperjuangkan prinsip Islam sebenar dalam parti berteraskan agama Islam itu.

Justeru kata Mufti Perak (gambar) ini, daripada kekal dalam PAS adalah lebih baik Hasan, bekas exco kerajaan negeri Selangor memperjuangkan prinsip Islam melalui pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang tidak melibatkan parti politik.

“Beliau (Hasan) sudah dipecat daripada PAS, kalau buat rayuan kemungkinan untuk diterima semula itu sukar...jadi daripada merayu lebih baik Hasan bergerak sendiri dan tubuhkan NGO yang dapat dijadikan platform perjuangan beliau.

“Selepas dipecat beliau mahu menubuhkan NGO untuk terus memperjuangkan agama Islam, hak orang Melayu dan raja-raja Melayu...jadi beliau perlu serius untuk menegakkan Islam, jangan libatkan parti politik,” katanya kepada The Malaysian Insider.

Hasan yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Gombak Setia sebelum ini berkata akan menubuhkan NGO dinamakan “Jati” untuk meneruskan agendanya memperjuangkan agama Islam, hak orang Melayu dan raja-raja Melayu.

Menegaskan tidak akan menyertai mana-mana parti politik, Hasan berkata akan menumpukan kepada Jati yang akan dilancarkan pada 21 Februari ini.

Sejak dipecat dari PAS, spekulasi tersebar luas bahawa Hasan akan menyertai Umno.

Tambah Harussani, Hasan merupakan seorang pemimpin yang berpendirian tegas dan berpegang kepada prinsip Islam.

Disebabkan itu menurut beliau, Hasan menyertai PAS yang memperjuangkan Islam berbanding Umno yang disifatkannya “kurang membawa prinsip Islam.”

“Saya kenal Hasan sejak dulu dan beliau merupakan pemimpin yang berpegang kepada prinsip Islam...itu saya tahu. Beliau lebih kepada Islam, untuk itu beliau menyertai parti yang memperjuangkan Islam tapi mungkin kerana kecewa kerana tidak dapat memperjuangkan Islam beliau tidak mahu terus bersama PAS.

“Bagi saya biarlah beliau bersama NGO, jangan libatkan parti politik. Jangan pedulikan orang lain dan fokus kepada perjuangan,” katanya.

 

TMI

penyapu sial

Harussani Zakaria bila lagi nak berhenti? Tak puas lagi ke merampas hak orang lain? Sudah lebih kurang 20 tahun dia memegang jawatan yang bukan haknya.Sepatutnya sudah bersara pada masa usianya 55 tahun. Sekarang dia yang berumur 73 tahun masih ghairah memegang jawatan mufti Perak itu.

macam mana dikatakan perjuang kan islam, tindakkan hassan ali pada parti pas tidak ada ciri2 islam, sepatutnya bila dalam jemaah bersemuka dgn jemaah terlebih dahulu sebelum mengeluar kenyataan dimedia, lepas tu barulah kenyataan dikeluar, kalau mejoriti jemaah tak benar jgn keluar, mesti patuh dgn mejoriti. akal mejoriti tak sama dgn akal individu.

apa tidaknya hassan ali nie bukannya berjuang untuk islam....cuba tengok pejabatnya penuh dengan budak budak UMNOPORNO jadi pembantunya...tak heran lagaknya adalah otak UMNO aka YAHUDI....bekas pegawai BTN di latih YAHUDI untuk menyusup masuk dalam jemaah Islam demi memecah belah parti dari dalam...parasite YAHUDI yang paling berbahaya....!!!!