ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 July 2013

ahmad said bela penyamun tanah UMNO.... Wakil rakyat Umno berhak dapat tanah katanya....bapak penyamun luluskan perompakan tanah kepada gerombolan penyamun....rakyat trengganu mampos tiada tanah....pakat pakat ajak rakyat hidup bawah jambatan nampak gayanya....!!!!

Kerajaan Terengganu tidak akan menarik balik tanah yang dianugerah kepada empat orang pemimpin Umno Besut bagi menghargai jasa individu berkenaan sebagai wakil rakyat, kata Datuk Seri Ahmad Said.

Menteri Besar Terengganu itu berkata wakil rakyat berhak memohon dan memiliki tanah seperti anak negeri lain dan mereka memiliki satu hektar tanah setiap seorang diBukit Dendong dan Mukim Tembila di Besut.

"Dasar kita semua rakyat Terengganu, berhak mendapat lot tanah. Jadi dia wakil rakyat, dia berhak minta. Apa salahnya, dia dapat secara (yang betul).

"Buat apa nak serah (balik kepada kerajaan negeri). Hak dia. Rakyat biasa kita hampir 20,000 lot.

"Takkan kerana empat orang ini, kita nak itu (tarik balik)," memetik kenyataan beliau 

Ahmad Said menyerahkan hampir 12,000 tapak rumah dan hampir 8,000 tapak pertanian sejak mengambil alih sebagai menteri besar pada 2008.

Sementara itu, Ahli Jawatankuasa PAS, Dr Dzulkefly Ahmad pada sidang media di Kuala Besut pagi ini mencabar Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk mengarahkan mereka memulangkan semula tanah itu.

Dzulkefly berkata tindakan itu bagi membuktikan bahawa kerajaan BN benar-benar menepati slogan 'Rakyat didahulukan'.

Beliau mendakwa tanah berkenaan diberi ketika Datuk Seri Idris Jusoh menjadi Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Jerteh.

Selain Idris, tiga lagi pemimpin Umno yang didakwa menerima tanah ialah Ahli Parlimen Besut ketika itu, Datuk Abdullah Muhamad Zain, Adun Kota Putera Muhammad Pehimi Yusof, dan Adun Hulu Besut Nawi Mohamad.

Nawi yang juga Adun Hulu Besut pada Isnin lalu mengakui beliau mendapat tanah berkenaan dan menjelaskan rakyat lain juga layak menerima tanah daripada kerajaan negeri

 

 

penyapu sial

 

 

jasa amendernya mat said @ mat sial oooiiii....itu perompakan namanya...dah pulun gaji dan pelbagai elaun serta dapat jawatan dalam syarikat ( GLC ) itu dan ini tak cukup kah lagi...hak rakyat hang semua pii pulun...rakyat nak mohon tanah susah nah nak dapat...hang senang senang pi bagi tanah kat depa....depa semua tu dah kaya raya...inilah bala bila pilih pemimpin yang suka mengambil kesempatan hak rakyat...

aku pikir kita semua rakyat baik pakat pakat buat rumah bawah jambatan....!!!!

No comments:

Post a Comment