ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 June 2012

Bila ada Sultan Jadi Begitu Bodoh....orang orang UMNO BONGOk pulak terlebih bodoh dari sultannya....!!!



Kadang-kadang Sultan boleh menjadi begitu bodoh. Apabila mereka boleh mendapatkannya secara percuma mereka menawarkan untuk membayar lebih daripada RM500,000. Dan kerana mereka membayar lebih daripada RM500,000 kini telah menjadi satu isu.
Jika mereka hanya membuat panggilan telefon dan menyelamatkan RM500,000 dengan mendapatkan nombor percuma, sepertimana jutawan perniaga Cina dan ahli politik Melayu kebiasaannya, maka isu tersebut tidak akan kecoh atau melalut.

Tiada siapa yang berkata Sultan menggunakan wang rakyat untuk membeli nombor. Tiada siapa yang berkata pembayar cukai membayar untuk nombor tersebut. Apa yang rakyat marah tentang mengapa membazir daripada RM500, 000 pada sesuatu nombor pendaftaran kereta, walaupun anda menggunakan wang anda sendiri dan bukan wang pembayar cukai? Ia adalah satu pembaziran, seperti mana ramai yang berkata.

Kita  pun tak paham lah...Kadang-kadang Sultan ni tak betul juga. Boleh dapat free pergi bayar. Buat apa? Sekarang kan dah kecoh?

Orang Johor dan Polis Johor sila baca tulisan ini. ...
Dan dipersilakan ambil tindakan bawah akta menghasut seperti mana mereka lakukan terhadap DS Nizar.

Sebelum ini penulis blog adukataruna.blogspot.com.my, Khairul Nizam dibebaskan dari tuduhan menghina Almarhum Sultan Johor.



hina  sultan .....orang orang UMNO BONGOK yang lebih bodoh dari sultannya...


Demo di Johor Bahru kecam kenyataan Nizar


 Yang hina Sultan Terengganu dulu kenapa tak kena??? 





penyapu sial


 Yb nizar hanya menyatakan pandangannya selaku rakyat jelata, adakah itu dikira derhaka?? Hangpa dok dinegara tanah melayu ker negara pasir sebutir ni? Lagipun, nizar dah pun meminta ma'af dgn sultan johor. Klau nak jadi kaki ampu pun, jgn la tunjuk sgt, malu woi! Hangpa yg dok buat demo ini lebih kurang dgn yg buat demo 'bontot' depan rumah ambeega tempohari. Yg buat kedua2nya sama adalah, bnda ntah apa2 yg dijadikan isu. Cuma yg lebih baik sikit demo dijohor ini adalah, hangpa x jaja maruah dgn tyg bontot pd satu malaysia sperti demo depan rumah ambeega...