ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 June 2012

UMNO punya kerja....Dosa rakyat menegur Sultan, jika Sultan melakukan kesilapan....lebih besar dari menghina tuhan dan rasulnya ....?????

 

Dato' Mufti tolong berikan satu Nas atau Hadith sahih yang mengatakan berdosa jika rakyat menegur Sultan.

dan sila jelaskan, apakah hukumnya Mufti yang diamanahkan untuk menegur kesilapan umat Islam, termasuk Sultan Johor, (jika Sultan melakukan kesilapan) tetapi membiarkan kesilapan atau kealpaan itu terus berlaku?

dan  Apa pula hukumnya Sultan di sesebuah negeri perabiskan duit perbendaraan negeri (duit rakyat tu tau) sebab Sultan tersebut suka berjudi?

belum lagi bab  sultan dan anak anak raja seblum jadi sultan  jadi kaki zina...x dapat zina dia merogol mana mana pompuan yg dia minat x kira anak dara ,isteri atau janda orang habis dia tibai...turun temurun pulak tu  dari awal keturunan sampai sekarang nie...semua kaki kongkek betina..the zone dan atas kapal private tempatnya...apa jadahnya....!!!

lebih dasyat lagi tibai duit zakat majlis agama islam negeri untuk kembara sana sini....!!!

dan perlu diingat, Sultan atau Raja bukannya maksum....juga perlu diingat, tiada satu nas atau hadithpun yang mengatakan Sultan atau Raja itu terlepas daripada soalan kubur...!!!

 

 

penyapu sial

 

Kat Malaysia ni DERHAKA kepda IBUBAPA tak menjadi KESALAHAN kot ........tapi jngn DERHAKA kpd RAJA kerana mungkin DOSAnya lebih besar darI DERHAKA kpd TUHAN !!!

NAK ikutkan hati....batalkan ajer sultan2 kat mesia ni . Menghabiskan borehhh. 

Cuba kita tanya sultan2 kat mesia ni..apa tugas awak2 semua kat mesia ni!!!!!!!! setakat jadi president bola sepak seumur hidup...buat ape....!!!!! .taraf bolasepak mesia setaraf vietnam,laos, filiphina jerrrr...HAMPEHHHHHHHHHHHHH.

 

isu www1 adalah kecil. kecil di pihak sultan johor dan kecil dpd pihak nizar. 

YG MEMBESARKANNYA ADALAH UMNO....BATU API BESAR. 

nizar pemimpin rakyat. dlm keadaan sedang berjuang memerangi penyelewengan umno yg banyak, isu www1 membuat nizar dlm mood perjuangan menyebut apa yg dilabel umno sebagai derhaka terhadap sultan. 

sultan taklah tersinggung sangat dgn nizar . tp bila umno himpun rakyat konon sokong sultan maka sultan lagila emosi. 

itu punca isu kecik jadi besar yg dicetus oleh umno....PAKAR FITNAH!