ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 June 2012

dah kena dah ....haramjadah najib ....jodoh penyangak dengan penyamun....

 

Dakwaan bakal menantu PM menipu diperbesar-besarkan'

Dapat bakal menantu yang penipu dan penyangak pun masih kata isu itu dibesar-besarkan?

Walaupun ia berlaku di keluarga "sebelah sana" tetapi bukan keluarga disebelah sana itu bakal menjadi besan "sebelah sini"?

Ada banyak persamaan sebenarnya diantara sebelah sana dengan sebelah sini.

kata Tiga Abdul... "dah kenah dah...penyangak dengan penyamun ..." Birds of the same feather flock together

Dan satu lagi hal mengenai penipuan Daniyar memalsukan dokumen untuk memasuki Columbia Universiti, hal tersebut memang ada juga di keluarga sebelah sini.

Menantu Rosmah yang bernama (Dr) Fazley Yaakob pernah menggemparkan negara kerana penyanyi itu dikatakan mempunyai Ijazah Sarjana dan Ijazah Doktor Falsafah (Ph.D) palsu dalam bidang pentadbiran perniagaan. 

Apabila Rosmah satu ketika dikritik hebat oleh rakyat kerana berbelanja besar di Australia, ditambah dengan isu cincin dan beg tangan, Rosmah tiba-tiba mendapat anugerah doktor kehormat dari Universiti Curtin.

Satu keluarga nampaknya memiliki ijazah-ijazah beli dan kini tambah seorang lagi dari Kazakhstan yang dapat ijazah dengan penipuan.

New York Post dikatakan sengaja besar-besar isu penipuan Daniyar. Najib dan isterinya Rosmah memandang isu itu kecil dan ia tidak menjejaskan pertunangan anaknya dengan si penipu itu. Mungkin keluarga Najib sedang menanti isu yang lebih besar yang akan dibongkar barulah beliau akan mengaku dan akur.

 

penyapu sial

 

memang le kecil. baru. RM62 juta je. orang kat sini lagi kaw2 dia sapu.komisyen minta billion2 ma.

lagi dasyat ada yang tergamak menipu lembu RM 250 JUTA....lansung tak bayar satu sen....malah nak saman lagi orang yang dedah penyelewengan ini...dah tamak melampau lampau ...nak saman orang  untuk dapat duit free juta juta....inilah haramjadahh namanya

mudah2an Allah haram jadahkan para pemimpin kita terutamanya para menteri yang menipu dan memperbodohkan RAKYATNYA. Amin