ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 June 2012

Menteri UMNOPORNO Guna Duit Zakat Beli Babi

 

Jamil Khir, seorang Menteri UMNO, sanggup guna wang zakat untuk membela para pelaku dosa Qazaf. Dosa Qazaf ini jauh lebih besar dari makan babi. Kalau seseorang tu makan babi seekor, dosanya jauh lebih kecil berbanding menuduh zina tanpa empat saksi satu kali.

Ungkapan paling mudah adalah Jamil Khir telah mengguna wang zakat untuk beli babi.

Pertamanya, Saiful adalah pelaku dosa Qazaf. Dosa Qazaf adalah dosa besar. Cukup besar dosa Qazaf ini, lebih baik seseorang itu makan babi berbanding melakukan Qazaf.

Menteri UMNO, Jamil Khir, telah berusaha bersungguh-sungguh untuk menghalang kes Qazaf Saiful dari dibicarakan di Mahkamah Syariah.

JAWI, Jamil Khir dan Mufti Wilayah Persekutuan pula telah memperkenalkan satu asnaf baru, yakni, menghalang perlaksanaan hukum Allah.

Dengan kata lain, selepas ni mana-mana orang Islam hendak melanggan pelacur, beli beer atau wiskey, beli tiket Sports Toto, dipersilakan untuk membuat permohonan kepada Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan.

Mengapa tidak boleh? Saiful yang melanggar hukum Allah dengan jelas dan terang dibela oleh JAWI sampai ke tahap menggunakan duit zakat.

Kalau Jamil Khir seorang Islam yang benar, sudah tentu dia pastikan kes Saiful berjalan dengan lancar dan cepat.

Pentingnya Saiful dibicarakan di Mahkamah Syariah kerana untuk menghalang dosa Qazaf dari dilakukan oleh jutaan umat Islam di Malaysia.

Tapi, Jamil Khir melakukan sebaliknya.

Beliau menggunakan duit zakat ke arah MENGGALAKAN dosa Qazaf di kalangan umat Islam.

Atas sebab itu, kita cabar Mufti Wilayah untuk tunjukkan kitab mana yang izinkan penggunaan wang zakat bagi penyebaran amalan Qazaf di kalangan umat Islam?

Adakah jihad skrg ni termasuk menghalang perlaksanaan hukum Allah?

Ini lah  yang  panggil sebagai "AGAMA UMNO".

yang mana Jamil Khir  telah membelanja wang zakat untuk membuka sebuah rumah pelacuran.

Laknat Allah ke atas semua yang terlibat dalam salah guna wang zakat ini.

 

 

penyapu sial

 

PATUT LA ORG MISKIN ISLAM SUSAH NAK DAPAT BANTUAN ZAKAT...SENANG LAGI DAPAT BANTUAN GEREJA...HANCUS ISLAM CAMNI...SEMOGA ALLAH LAKNAT PEROMPAK2 AGAMA TU...APE2 HAL JAHANAMKAN & HANCUSKAN AMENO BARU BOLEH BUAT PERUBAHAN

Amalan songsang begini kalau org lain yg buat dia siasat menggunakan berbagai akta. Namun amalan UMNO walaupun bercanggah dgn Islam dianggap tidak songsang

Bila Najib kata, transfomasi ekonomi nya belum selesai- maksud yang sebenarnya ialah kekayaan negara ini belum selesai di bahagi bahagikan antara rakan2. Tony Fernandez dapat airline business, anak Dr Mahathir dan Shahril dapat bisnes minyak dan gas, Gamuda dapat infrastructure, Syed Mokhtar dapat itu dan ini, YTL , Taib mahmood dapat billion hasil menjarah Serawak.

Robert Kuok punya syarikat akan dapat bisness pemasaran hasil2 dari FGV. Menteri dan kroni dapat untung kutipan tol berbillion rm.Bila ini semua selesai, maka transformasi ekonomi Najib selesai. Dan kemudian, dia akan ada wang yang banyak untuk membeli kesetiaan dan sokongan orang Melayu.Umno bahagian dan cawangan sedar dan insaflah anda tidak mendapat apapun yang untung adalah pimpinan UMNO dan kroninya sahaja.