ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 June 2012

Prof Dr Nasoha JIN otak lembu mengajak supaya memuliakan bapak syaitan UMNOPORNO....dan mengeji ulamak yang mengajak kepada pemerintahan cara hidup islam....!!!

prof gila otak lembu yang mempertahankan UMNOPORNO sebagai parti yg mengamalkan ajaran islam dan ahli syurga ( dunia aje )....tergamak mensyaitan kan nik aziz...apa hang lebih mulia dari nik aziz kah..???...kah kah kah


ini politik babi yg nak di amalkan oleh prof gila buntut UMNO...!!!
sampai tidak faham langsung apa yang hendak diulasnya mengulas perkara tersebut..

Menurut Prof ini gaya hidup yang diamalkan oleh TG Nik Aziz adalah gaya hidup Syaitan, Iblis dan Dajjal kerana beliau (TG Nik Aziz) mengajak manusia kepada lain kepada Allah..
najib dan UMNO tu gaya hidup apa...???

prof lancau ini...kalau nak jilat buntut najib dan UMNO janganlah melampau sangat....cukuplah dengan bapak judi dan bapak syaitan....ayah pin....prof kangkung , prof tungeng ...datuk temberang dan macam macam kerabat iblis dan syaitan dalam UMNO..

dia nie  nak  tambah lagi diri dia sendiri sebagai  prof iblis dan syaitan yg memberi FUCK WA....!!!!

 

 

penyapu sial

 

la   bangsa JIN  UMNO rupanya....!!!!

Professor nie yg dajjal. Dari universiti mana tu!... Kita boikot universiti tu. Biar dia takde gaji

Prof PUKIMAK hang...langsung tak layak jadi prof..mulut macam dajjal...jin tanah...bangsat
rupa macam  ahli jemaah tabligh  aliran iblis dan syaitan....bapak syaitan dan iblis  ada juga kopiah  dan janggut  sejemput macam dia...kah kah kah....!!!