ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 June 2012

kaya raya dari penjual burger jadi penjilat CIBAI......!!!!!

Zamil terima jutaan ringgit daripada Umno BN pujuk MP Pakatan keluar parti 

Bekas Pengerusi Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (Kita) Kedah, Zamil Ibrahim menerima komisen berjuta-juta ringgit daripada Umno BN untuk memujuk Ahli Parlimen Pakatan Rakyat berpaling tadah.

Sebelum  ini  Zamil merupakan  hanya  seorang penjual burger sebelum mengecapi kemewahan sejak kebelakangan ini.

Zamil merupakan bekas Angkatan Muda KEADILAN Kedah. Dia keluar parti bersama-sama Ezam Mohd Nor. Kemudian dia menyertai Kita. Sebelum ini, dia hanya penjual burger. Isterinya pula hanya penjual kosmetik tradisional.

Komisen yang diperoleh daripada Umno BN membolehkan dia hidup senang dan tinggal di banglo mewah di Kedah. Tidak mungkin kekayaannya hari ini hasil jualan burger dan ubat tradisional..

Begitu juga latar belakang  Zamil adalah  merupakan  bekas tahanan di Pulau Jerjak bagi kes dadah.

Kita  cabar dia (Zamil) menafikan perkara ini jika pendedahan  ini  tidak benar...

Terdahulu, Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad mendedahkan di Parlimen semalam, Zamil antara individu yang ada dalam rakaman video cubaan membeli Ahli Parlimen Pakatan.

Zamil bertindak sebagai salah seorang ejen kepada Umno BN untuk memujuk dua Ahli Parlimen Pakatan untuk lompat parti dengan tawaran RM2 juta.

Zamil dipercayai menerima komisen berdasarkan dialog dalam rakaman tersebut.

Kununnya  Zamil mendakwa dia berbuat demikian untuk negara tanpa apa-apa kaitan dengan UMNO. Banyak duit Zamil??? Jual burger dan jual ubat mampu sia-siakan berjuta-juta RM untuk pujuk MP PKR?

duit  dari pekerjaan haram ini  pun tergamak  dia tibai....al maklumlah  burger  yg dia pernah jual mana nak laku...bila perilaku pun serabai....burger pun bau macam bau cibai....

akhirnya tukar kerjaya  jadi penjilat cibai UMNOPORNO.....!!!!

No comments:

Post a Comment