ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 June 2012

Takut Tarian Punggung ke apa...????....Mula-mula buat buat tidak kenal, hari ini isteri pulak yang kenal...!!!

Mula-mula Menteri Pertahanan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata, beliau tidak kenal Persatuan Veteran Tentera Malaysia (PVTM) mahupun pengerusinya Mohd Ali Baharom.

Tetapi dalam sidang medianya hari ini, Ahmad Zahid berkata, isteri beliau mengenali Mohd Ali kerana mereka berasal dari kampung yang sama.

"Siapa mereka itu?" soalnya kembali ketika ditanya mengenai tuntutan persatuan berkenaan - antaranya untuk mendapatkan elaun sehingga RM1,000 kepada bekas tentera berusia lebih 60 tahun.

"Saya tidak pernah kenal dia," katanya lagi dalam sidang media di Kementerian Pertahanan sebelum ini.

Namun dalam sidang medianya hari ini, Ahmad Zahid berkata, "Saya tidak mahu gaduh dengan orang-orang yang kurang betul, nanti saya jadi tidak betul jugak," yang ditujukan kepada Mohd Ali.

Ahmad Zahid hari ini membuat sidang media bagi menafikan dakwaan Mohd Ali kononnya isteri beliau mengugutnya.

"Jadi isteri saya nasihatkanlah kepada Ali, tetapi Ali hanya ambil satu ayat sahaja, yang saya baca balik, itu bukan satu ugutan. Mengapa dia rasa ugutan? Sebab Ali, dia biasa ugut orang, jadi bila dia kena lagu tu, dia rasa terugutlah.

"Pada hal, saya tidak fikir, mengapa isteri saya nak ugut Ali, seorang presiden sebuah persatuan yang besar yang didokong termasuk balu-balu tentera," katanya sinis.

Isteri Zahid telah menghantar 16 SMS kepada Mohd Ali berkaitan dengan rancangan Mohd Ali mahu mengadakan demonstrasi 29 Jun namun ia dibatalkan kerana Mohd Zahid tidak ada.

Sebelum ini, Mohd Ali bersama sekumpulan bekas tentera pimpinannya telah membuat senaman punggung di depan rumah Pengerusi Bersama Bersih 2.0 Datuk Ambiga Srevanasan.

Ekoran tindakan Ali dan kumpulannya itu, sokongan orang India terhadap Umno jatuh merudum kerana simpati dengan apa yang berlaku ke atas Ambiga.

"Ambiga dan Bersih 2.0 sekarang umpama Uthayakumar dan Hindraf dalam pilihan raya 2008," kata anggota Parlimen Telok Intan, M.Manogaran dalam satu majlis.

Hampir kesemua pengkaji politik bersetuju, sokongan besar pengundi India kepada Pakatan Rakyat dalam pilihan raya 2008 disebabkan isu Hindraf pimpinan Uthayakumar ketika itu.

No comments:

Post a Comment