ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 November 2012

biasalah bila keturunan keling paria membodek pemimpin UMNO...lidah bercabang...anjing ini yang suruh kakitangan kerajaan kena sokong kerajaan UMNO-BN...kalau nak berpolitik berhentilah dari jadi kakitangan awam....bangsat....!!!

Ali Hamsa Berdusta Kata MB Selangor Arah Tukar YDP Selayang

MB  selangor   vs  anjing  UMNO....

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menafikan bahawa beliau mengeluarkan arahan berhubung penamatan kontrak perkhidmatan Datuk Zainal Abidin A’ala sebagai Yang Dipertua (YDP) Majlis Perbandaran Selayang (MPS).

Beliau sebaliknya berkata cadangan dikemukakan adalah untuk memilih bakal Datuk Bandar dan Yang Dipertua di negeri ini mengikut kehendaknya dan tiada kaitan dengan penamatan tugas Zainal Abidin. “Saya hanya bercakap dengan pegawai perjawatan di Pejabat Setiausaha Kerajaan, bahawa kerajaan negeri ingin tentukan siapa yang akan jadi Datuk Bandar.

Saya minta mereka senaraikan nama-nama yang boleh dicadangkan untuk jadi Datuk Bandar.

“Saya sendiri tidak tahu sama ada cadangan saya itu diluluskan atau tidak sehinggalah pengumuman (penamatan tugas Zainal Abidin) di buat oleh Ketua Setiausaha Negara (KSN) Datuk Seri Dr Ali Hamsa,” katanya kepada pemberita selepas sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor di sini hari ini.

Ditanya pemberita sama ada beliau mengeluarkan surat penamatan berkenaan, Abdul Khalid menafikan perkara itu.

Malah beliau menjelaskan beberapa cadangan nama untuk pemilihan Datuk Bandar dan Yang Dipertua Negeri dilakukan sebelum timbulnya kontroversi pembinaan projek kondominium, Dolomite Park Avenue setinggi 29 tingkat di Batu Caves.

“Saya tidak pernah menulis surat kepada KSN supaya memberhentikan YDP. Sebagai Menteri Besar saya juga mesti melihat apa yang dipanggil ‘succession planning’ (rancangan penggantian) dapat dilakukan.

“Jika Datuk Bandar tinggal setahun (kerja) lepas itu pencen…saya tak nak tunggu hingga sehingga dia berpencen baru saya nak cari pengganti,” jelasnya.

Pada Jumaat lalu, Ali Hamsa berkata Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor melalui surat bertarikh 15 Okt lepas memaklumkan bahawa Abdul Khalid memutuskan untuk menggantikan Zainal Abidin dengan pegawai lain.

Pertukaran Zainal Abidin ke Institut Tadbiran Awam Negara (Intan) sebelum ini menimbulkan beberapa kontroversi termasuk tuduhan yang mengatakan beliau ditukarkan dalam tempoh 24 jam atas kenyataannya berhubung pembinaan projek kondominium setinggi 29 tingkat itu.

Ali berkata kekeliruan itu timbul mungkin kerana pihak yang mengeluarkan kenyataan itu sebelum ini tidak dimaklumkan mengenai permohonan kerajaan negeri untuk menggantikan Zainal Abidin.

 

 

penyapu sial

 

 

Aik KSN pandai main politik pulak?

Biasalah...KhorDhinGhell.

Buat kari kepala biawak not bad jugak, kalau dah berperangai macam satu.

Mana nak maju pentadbiran, buat habis beras aje...

KSN jgn la nak auta...nak pusing2 pun jgn tunjuk sangat...anda tu KSN. kalau kakitangan bawahan xpelah..

Hati hati dgn JENAMA dan DNA Mamak Bengdahara tulah kerja dia org TUkang Kipas dan tukang AMPU sejak zaman Kesultanan Melaayu Melaka Lagi

Tumbangkan BN PRU13 supaya pemerintahan lebih bebas dan adil...