ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 November 2012

syaitan yang di kenali bertindak jadi tuhan pulak dah....mana ularmak UMNOPORNO jadi buta kayu kah atau sedang asyik hisap batang pelir najib kah...???..keluar lah fatwa kalau berani lawan si keling kafir lahanat nie...!!!!

tu dia.....bapak syaitan di kenali dah jadi tuhan pulak dah....!!!!

 

Kita  membidas  penuh kenyataan mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang mahu pelaksanaan hukum hudud meliputi orang bukan Islam.

Pandangan Dr Mahathir yang mendakwa perbezaan hukuman terhadap orang Islam dan bukan Islam boleh dilihat ketidakadilan dan bertentangan dengan ajaran Islam menunujukkan  si keling paria ini memang  jahil dan lansung tidak pernah  mengaji agama 

Ada beza antara adil untuk semua dan hak untuk semua.Ada hak orang bukan Islam, hak dia untuk mengizinkan apa yang ada dalam agama dia.

Sebagai  contoh hukum hudud yang berkait dengan arak.Orang minum arak kena hukum, itu hukum hudud. Tapi tak hukum orang bukan Islam, sebab ia dibenarkan dalam agama dia..

Mantan presiden Umno itu sewajarnya  bercakap pasal perubatan sahajalah.

Dr Mahathir dilaporkan meminta PAS perjelas tafsirannya mengenai pelaksanaan hukum hudud.

Beliau dilaporkan berkata pelaksanaannya harus berlandaskan keadilan sepertimana yang terkandung dalam ajaran Islam.

Dr Mahathir juga dilaporkan berkata parti itu seharusnya melaksanakan hukum yang dapat diterima pakai oleh semua golongan termasuk bukan Islam sesuai dengan kedudukan negara ini yang mempunyai penduduk berbilang agama.

 

 

penyapu sial

 

 

x payah layan org tua yg dh nyanyukkk..tgu masa Allah swt jemput je lg...pecacai2 tlg lah nasihat mamak tu sementara nyawa dikandung badan...

benarlah kata TGNA....'mereka' telah murtad...Kesal sungguh Malaysia mempunyai PM (bekas) yang sebegini jahil tentang agama.

Dia nak menyalak ke, nak melolong ke, pergi mampus dengan dia... PR jangan ambik pusing lagi dah apa yang dia cakap... Buang masa jer..

Syaitan yang dikenali.......jangan dijadikan panduan