ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 November 2012

tak payah lah nak gertak UMNO....bubar ajer cawangan UMNO...selama ini bukan dia bela nasib orang melayu....menindas ada ler...!!!

Penduduk Kampung Mohd Noor, Parit Sulong di sini, mengancam untuk keluar Umno berikutan parti itu langsung tidak mempeduli keselamatan mereka.

Penduduk  begitu kecewa dan marah berikutan Majlis Daerah Batu Pahat (MDBP) tidak mempeduli bantahan mereka berkaitan kedudukan lokasi pembuangan sampah.

Sudah dua kali bertemu dengan MDBP dan pimpinan Umno tapi rayuan ditolak sedangkan lokasinya terletak berhampiran tempat tinggal mereka.

Kalau ikutkan, tempat pembuangan sampah itu di atas bukit, tapi di lereng dan sekitarnya ada penempatan penduduk

Kain rentang yang dipasang di satu persimpangan jalan sejak seminggu lalu dan tersebar di internet, menunjukkan mereka tidak akan berdiam diri dalam isu berkenaan.

Kita percaya bila-bila masa sahaja penduduk kampung itu, akan keluar Umno.

Ia bakal memberi tamparan hebat kepada Umno kerana kawasan itu kubu kuat mereka. Setakat yang kita tahu, lebih kurang 30 peratus penduduk kampung itu sudahpun menyokong Pakatan..

 

 

penyapu sial

 

 

Jangan gertak sahaja...buat sungguh2. Apa salahnya tukar kerajaan terus, tak akan ada siapa yg akan rugi, setiap kerajaan wajib memberi kemudahan dan menyediakan infastruktur pada rakyatnya. Bukan hanya BN sahaja yg boleh bantu, ianya wajib bagi sesiapa yg membentuk kerajaan. Di Thailand, UMN@ tak ada tapi Masjid banyak juga, di negara China BN tak wujud, tapi masjid pun banyak.

Lain2 infrastruktur lagi banyak dari pada BN yg memerintah. Bukalah minda bahawa ruang lingkup adalah terlalu luas, maka kita kena fikir secara global, jangan sempitkan fahaman kita. Tukar lah dahulu kerajaan, kalau lepas ini tak puas hati juga tuan2 fikirlah sendiri. Jangan jadi "Katak di bawah tempurung".

lagi pun orang kuat UMNO dah anggap mereka macam sampah masyarakat, baik keluar dari UMNO

No comments:

Post a Comment