ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 November 2012

najib bedebah tabur haramjadah peneroka mula menerima padah...!!!!

haramjadah punya najib ko tipu kami semua  habis reta kami semua tergadai....!!!

peneroka bodoh macam lembu NFC...padan muka ko orang kerana percayakan aku...aku penyamun batang pinang masih ko orang nak percaya...kah kah kah...!!!!

Saham Felda Global Venture Holding (FGVH) hari ini menyaksikan kejatuhan di paras paling rendah sejak ia dilancarkan. Harga saham FGVH ditutup pada RM4.65 petang ini.

Saham FGVH telah dilancarkan pada 5 Julai tahun ini pada harga RM4.55 sebelum ia kemudiannya meningkat di paras tertinggi RM5.55. Selepas daripada itu, harga itu terus jatuh dan jatuh ke paras terrendah pada RM4.69 pada 10 September lalu.

Kemudian harga menjadi tidak stabil selepas itu, sehinggalah rekod paras paling minima itu telah dipecahkan petang ini untuk berada di kedudukan RM4.65.

Peneroka Felda kini mula rugi apabila sahamnya jatuh melepasi 4.70.Ini kerana, dividen yang diperolehi tidak akan mampu menampung interest pinjaman yang mereka buat untuk membeli saham FGVH.

Kadar interest pinjaman mereka untuk membeli saham ini pada kadar RM4.45 kini lebih tinggi berbanding dengan dividen yang mereka perolehi

Nampaknya apa yang dibimbangi  kini telah menjadi kenyataan.

 

 

penyapu sial

 

 

biar angka menceritakan segalanya. bila dinasihat, dituduh dengki, cemburu dan ejen pembangkang. kita perhatikan aje. biar terserlah sendiri siapa sebenarnya yg HaramJadah!

mak cik pak cik,jgn percaya dgn ISA simamat parang kontot,muka dia pun penyangak hari2 bubuh botok,org umnog kalau tak buat rakyat merana tak sah,cakap mcm dia tahu segala,sebenarnya papa idea,hanya kuasa menentukan mereka bergeliga,namun tin kosong...itulah mentaliti org umnogok...semakin lama mereka berkuasa semakin hancur hak rakyat dan negara...so renong2lah

EPF yang banyak melabor(cara paksa) dalam FGVH juga akan punah.Bukan Mak Cik dan Pak Cik FELDA aje yang menanggung rugi besar malah EPF pun akan lingkup.

No comments:

Post a Comment