ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 November 2012

kerajaan hipokrit bela nasib mangsa rogol tapi beria ia membela menteri perogol amah...

rumah banglo robengah hasil paksaan menteri tua perogol x sedar diri buat surat palsu untuk melepaskan diri dari tuduhan..

perogol tua dan   amah mangsa rogol

Kita  mempersoal sikap hipokrit kerajaan dalam membela mangsa rogol, tetapi tidak menyiasat kes rogol amah yang didakwa membabitkan Menteri Kabinet.

Kita puji tindakan kerajaan dalam membela nasib wanita teraniya, tapi hentikan sikap hipokrit, siasat juga isu menteri rogol amah beberapa tahun lepas.

Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman dilapor mengecam kes rogol warga Indonesia di Pulau Pinang dan terbaru, Seremban, Negeri Sembilan.Setakat kecam ajer tak ada langkah pro action  buat apa....budak kecik pun buat macam tu..

Kedua-dua isu itu melibatkan hubungan antarabangsa dengan Indonesia, tapi mentang-mentang ia berprofil tinggi semua takut untuk siasat, bukankah ini menganiya mangsa juga?”

Pada awal 2011, Malaysia digemparkan dengan beberapa pendedahan mengenai keterlibatan Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim dalam kes rogol melibatkan pembantu rumahnya, Robengah yang berasal dari Indonesia.

Isu tersebut dihebahkan sebuah NGO kebajikan pekerja Indonesia, Migrant Care yang memberitahu kejadian tersebut berlaku pada 19 Februari 2007 dan mangsa dikatakan telah diugut untuk mendiamkan perkara tersebut.

Banyak pihak telah membuat laporan polis berhubung kes itu namun sehingga kini, tiada siasatan.Justeru, kita minta Perdana Menteri hentikanlah dari pentadbiran hipokrit dan diskriminasi dalam menjatuhkan hukuman.

Robengah sebelum ini mendakwa diperkosa majikannya di Malaysia, seperti mana laporan NGO Migrant Care pada 23 Julai 2007.Bagaimanapun, beliau kemudian menafikan perkara itu dalam surat ditandatangani bertarikh 7 Januari 2011, menyatakan beliau tidak menghadapi sebarang masalah sewaktu bekerja di Malaysia.

Baru-baru ini, Robengah didakwa hidup mewah hingga mampu membina rumah dianggar bernilai RM100,000 di negara asalnya.Lalu kita turut mempersoal bagaimana Robengah, yang bekerja selama lapan tahun di kediaman Rais mampu membina rumah mewah di Banjanegara, Indonesia.

Sedangkan,gaji Robengah hanya sekitar RM300 sebulan, sebelum dinaikkan RM500 selepas beberapa tahun.
Ada bukti gambar rumah berkenaan. dan Robengah juga sehingga kini beliau masih tidak bekerja.

Dalam pada itu,  surat  palsu yang muncul selepas empat tahun kes itu berlaku secara tidak langsung ‘menyelamatkan’ Rais daripada tuduhan itu.

 

baca di sini

 

Kes Rais vs Sharpshooter....petanda buruk bila para pemimpin PR buat tak peduli....

 

pelik sungguh...kerajaan bini najib (BN) masih biarkan bapak menteri buaya dalam kabinet...apaaaaa....ada terhutang bodi ke dengan malaun ini....!!!!.

 

sape menteri cabul yang rogol amahnya...rais yatim,jarjis menjarjis atau menteri porno UMNO/BN yang kaki dot dot dot.....muakakakakakaka....!!!!

 

bertahun tahun rais yatim dan geng pukimak UMNO seronok menuduh orang lain kaki peliwat rupa pelawak yang terkena batang hidung sendiri....padan mukaa......!!!!

 

jadi hamba seks menteri perogol anak yatim Robengah mampu bina rumah RM100K.. ?????

 

bekas amah kata biar tuhan aje yang balas perbuatan menteri tua yang pancut ke atas dirinya...!!!