ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 January 2011

bertahun tahun rais yatim dan geng pukimak UMNO seronok menuduh orang lain kaki peliwat rupa pelawak yang terkena batang hidung sendiri....padan mukaa......!!!!





Robengah amah Indonesia menafikan dirogol oleh Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim. Selepas kenyataan penafian Rais. Malah Robengah memuji majikannya cukup baik dan selalu memberi wang dan hadiah.Rais Yatim anak yang baik. Malah PM Datuk Najib Razak berkokok menyokong penafian yang dibuat menteri kabinetnya Rais Yatim.

Seperti atau naratifnya sebuah cerita kartun. Mungkin lebih tepat Rais Yatim dan kabinet Najib Razak dinobatkan program raja lawak, namun lawaknya lawak bodoh dengan dipenuhi watak penglibur lara cerita dongeng atau karut.

Untuk mencari keadilan dalam media tanpa sempadan, Rais Yatim dan RTM termasuk TV milik media prima jangan menuduh parti pembangkang.

Berlaku atau tidak rogol atau sex terlarang antara Robengah dengan Rais Yatim hanya Rais Yatim ada jawapan.

Berdekad RTM dan media sama spesis dengan RTM dan Rais Yatim menabur fitnah kepada pembangkang dan pemimpin pakatan rakyat siang dan malam. Maka fitnah dan kerja yang terkutuk terkena diatas kepala Rais Yatim dan pemipin UMNO.

Hampir tiga minggu cerita rogol. Rais Yatim bertindak mebuat penafian. Macam betul atau tidak betul. Atau ada timbal balik diantara yang terkena dengan yang dikenakan.

Jangan perbodohkan fikiran rakyat dengan menyebarkan berita berbau hasutan (RTM/TV Media Prima). Kita tabalkan Rais Yatim sebagai Raja Lawak dan penglibur 2011.


penyapu sial


seronok tuduh orang lain meliwat bertahun tahun pulak tu...siap dengan bukti bukti palsu yang jelas tak masuk akal....padan muka...mengianai orang lain...akhirnya Allah SWT turun bala terkena batang hidung sendiri....

pak menteri kamu najib altantuya perogol , peliwat dan pembunuh altantuya pun sama juga...kamu pun berguru dengan dia....sama sama buat penafian di media masa pengampu milik kamu....miat gian ,perompak dan pencuri besar besaran mau kecil kecilan pun boleh buat macam kamu jika di beri peluang macam kamu....

nak nafi dalam mahkamah la...jangan macam pondan tua....bacul dan dayus kamu mcm najib pukimak...dannnn...seluruh ahli dan penyokong totok UMNO kamu....maruah negara tergadai dek kamu masih bertempik kunun sebagai pejunag ketuanan melayu....kepala butoh hang la....!!!