ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 January 2011

Pegawai kerajaan pegang jawatan dalam Parti...hanya yang menjadi ahli PUKI-MAK UMNO-APCO yang boleh...!!!



Berikut adalah biodata Calon UMNO/BN Tenang seperti dilaporkan oleh Harian Metro

Dari biodata tersebut, kita boleh lihat bahawa beliau seorang pegawai kerajaan bergred 41 ke atas... kerana beliau memiliki ijazah.

Dan kita sudah maklum dibawah perintah am, pegawai kerajaan gred 41 keatas tidak boleh terlibat secara aktif dalam politik... kecuali yang dilongarkan baru baru ini.

(semua pegawai Kerajaan dalam Kumpulan Pengurusan dan Ikhtisas, anggota-anggota Perkhidmatan Polis dan anggota-anggota Perkhidmatan Penjara adalah samasekali ditegah daripada mengambil bahagian yang cergas dalam politik seperti menjadi Ahli Jawatankuasa parti politik baik di peringkat kebangsaan, negeri atau daerah).....kecuali jadi ahli PUKI-MAK UMNO-APCO aje yang boleh....!!!

Tetapi larangan itu pada realitinya hanya pada penyokong parti Pembangkang sahaja.. dan bukti jelas bahawa pegawai kerajaan boleh memegang jawatan politik dan aktif dalam politik jika ianya adalah parti UMNO dan BN.. Bukankah ini satu double standard???

Ini biografi calon BN tersebut... lihat pada Jawatan didalam parti dan tahunnya serta pekerjaan serta tahunnya.. :

BIODATA:

PARTI: Umno
NAMA: Mohd Azahar Ibrahim
UMUR: 39 tahun
TEMPAT LAHIR: Labis, Segamat
ALAMAT: No 19, Jalan Tenang 85300 Labis, Segamat

AHLI KELUARGA:
ISTERI: Tuty Roshizana Tumin
UMUR: 31 tahun
PEKERJAAN: Suri rumah ANAK: Nur Aina Maisara, 6; Nur Arisha Najwa, 3; Muhammad Haikal, 8 bulan

KELULUSAN: Ijazah Sains Politik (Kepujian) Portsmouth, United Kingdom, 1996; Diploma Pentadbiran Awam, Institut Teknologi Mara, Melaka, 1993

PEKERJAAN: Penolong Pentadbir Tanah Daerah Kecil (ADO) Rengit, Batu Pahat (2006-2011); Penolong Pentadbir Tanah Segamat (2000-2006); Penolong Pentadbir Tanah Kluang (1997-2000)

JAWATAN DALAM PARTI: Bendahari Pemuda Umno Bahagian Labis dan Ketua Umno Cawangan Kampung Paya Merah, Labis (2004-2008)

PERTUBUHAN: Penasihat Pertubuhan Kebajikan Islam Malaysia (Perkim) cawangan Rengit (2006-sekarang); Setiausaha Jawatankuasa Penyelarasan Mukim-mukim Dun Rengit (2000 - sekarang), Pengerusi Belia 4B Labis (2001 - 2005), Ahli Jawatankuasa Yayasan Tenang (2000 - sekarang)"

No comments:

Post a Comment