ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 January 2011

BN Menang di Tenang....bukti orang felda memang sanggup dan mudah kena kencing dengan kerajan pukimak najib...!!!



Teman masih lagi memikirkan..


Betapa mudahnya pengundi-pengundi di Felda Sungai Buaya semasa PRK Hulu Selangor dahulu..
Najib hanya berjanji..
"Hari ni saya bagi tuan-tuan RM1000, esok kalau calon BN Kamalanathan menang, Tuan-tuan akan dapat lagi RM49000!! Ini janji saya..."

Akhirnya Kamalanathan menang..
Adakah pengundi-pengundi tu dapat balance RM49000 tu?
Tak dapattt!!

Itu duit sendiri tu..
harus diingat.. RM50000 tu duit peneroka yang jual tanah tuh!
Pun kena tipu dengan Perdana Menteri tuh!
Belum cerita nak minta duit Perdana Menteri tu sendiri!
Lagi jauh lahh!!

Dalam keadaan sangat jelas UMNO-BN menipu pengundi di Sg Buaya Hulu Selangor..
Pengundi-pengundi di Felda Tenang masih lagi setia mengundi BN di PRK Tenang hari ini!
Kalau bukan jahil, apa lagi yang kita nak letak?
Kalau bukan jahil muraqab, jahil apa lagi yang kita nak letak?
Kalau bukan kurang cerdik.. apa lagi perkataan yang kita nak letak?

Teman sendiri kahwin dengan orang felda,
hidup dengan masyarakat felda..

Tapi teman tak faham apa yang dikehendaki oleh orang-orang Felda..
Mohon komen semua untuk posting ini..
Sama-sama kita raikan.. "Bagaimana Mahu Menyedarkan Orang UMNO Felda?"