ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 January 2011

lepas betina sundal umi hafilda ...sape nak berdebat lagi...Ikut Giliran OK



sape nak berdebat dengan najib....fuck me first.....muakakakakakaka



ISU Debat belum habis walaupun Najib telah `menyorok' belakang Bik Mama. Mungkin Najib kata " Aku bukan takut dengan Anwar, tapi Anwar yang tak takut dengan aku...". Maka Bik Mama pun jawab," Issshh...i ingatkan U ni takut ngan i jer....."
Kalau kita orang tuduh takut dengan bini, tentulah kita malu bukan? Jadi, macam mana nak `cover' malu? Itu kena pandai masing-masing la....

Bila Najib takut untuk berdebat dengan Anwar, terpacul pula muka-muka pengampu nak berdebat dengan Anwar juga. Laris betul Anwar ni. Maklumlah, sesiapa boleh tewaskan Anwar, mereka akan dilantik jawatan tinggi atau akan diberi anugerah oleh bos. Yang cerdik Ezam sesumpah, tak payah debat, cuma pergi merata tempat kutuk Anwar, buat sumpah sikit dan bodek Najib, tup..tup...dapat `Senatak'.

KJ pula dah hampir putus asa. Jadi Ketua Pemuda Umno tapi tak pegang apa jawatan pun dalam kabinet, kecuali berada di `kabinet' dapor je. Terasa `fade up' juga, itu yang terasa tak mahu lagi jadi calon Pilihanraya. `Test market' kot. Orang yang dok dalam `kabinet' dapor ni pun terasa nak cari makan disaat akhir. KJ pun cabar Anwar debat. Geli aku. Orang Rembau semua tahu kisah KJ lari lintang pukang bila Chegu Bard cabar beliau berdebat di Rembau semasa Pilihanraya Umum yang lalu. Kali ni, mana tahu bila cabar Anwar saja, Najib pun angkat beliau jadi apa-apa pun lah.....

Sekor lagi Nazri Aziz. Menteri yang tak pernah-pernah naik pangkat asyik jadi Menteri je sejak dulu pun mahu cari makan juga. Beliau cabar Anwar tentang isu Apco. Tujuannya, biar orang lupa pasal isu janji 100 hari PR yang mahu didebatkan oleh Anwar dengan Najib itu. Itu stail Nazri yang akan pusing tajuk agar bosnya selamat. Cari makan cara ini mudah sikit.



dannn...tak lupa jugak...ingat tak betina sundal lagenda liwat 1 tahun sekitar tahun 1997 dulu..
umi hafilda pemegang oskar dan betina sundal terbaik zaman mahafiraun memerintah dulu...betina yang jadi saksi pendakwa bersama malaun peliwat azizan abu bakar @ sepupu liwat sayfool liwat jantan penyundal abad ini dalam kes liwat 1...dulu...pun tak nak lepas peluang cari makan...maklum la...pulus haram dan kering...tender papan tanda jalan dah pupus ...banyak saingan dari geng penyamun 1 malaysia....bodek najib mana tau dapat projek baru...muakakakaaka....kalau nasib lagi baiikkk punya...kena gadai barang masih baikkk punya ......tapi kena projek dulu dengan najib...almaklum la...ada pengalaman dan baru di pakai seorang...katanya petani iban dari sarawak....barang masih baik punya....!!!

OK lah, tak kiralah siapa yang nak cari makan dengan mencabar Anwar berdebat. Tetapi, boleh tak selesaikan satu-satu ikut giliran untuk berdebat dengan Anwar? Yang pertama dulu, Shabery Cheek dah lepas sampai meleleh air liur atas pentas. Kini, giliran Najib, tunggulah sampai Najib naik pentas dulu nak tengok apa yang meleleh dari Najib nanti. Lepas itu nanti, barulah peluang untuk Nazri, kemudiannya KJ. Ikut giliran lah, jangan berebut....

Yang penting, tunggu Najib dulu naik. Kalau Najib tak mahu naik, dia boleh `passing' kat Bik Mama. Sebab apa beza Najib dengan Bik mama?