ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 January 2011

itulah UMNO...asik berkubu...nasib baik tak mampos....untung ada orang PAS menolong



Blogger umno terus memainkan fitnah kononnya cikgu mala tak mahu meranduk air takut lemas, dengan menggunakan pelbagai perkataan fitnah, bagaimana tokai nak jadi YB kat tenang, air naik paras buku lali dah lemas, malas sangat excise, blogger umno lemas semalam sebab air naik mendadak, segala bahan kempen celaka hanyut dalam banjir semalam.


banyak rahmat rupanya daripada berlaku banjir. umno celaka banyak kehilangan bahan kempen fitnah. markas umno nyaris nak tenggelam dan pertugas nasib baik tak lemas, kalau tak banyak trajedi pula akan berlaku. mesti blogger celaka umno tuduh pas buat longkang tersumbat. kawasan kubu kuat umno rupanya tak tahan dengan air banjir. kubu kuat umno hampir tenggelam, bodoh dan bangang punya umno, kalau tahu kubu kuat buatlah sistem perparitan yang betul tak adalah linking semacam je. hujan dua titik dah lemas. belum hujan seminggu mau pecah empangan.

inilah umno, dalam kubu kuat sengaja dibina benteng untuk menderaskan lagi air bertakung. akibat air bertakung seluruh kawasan kubu kuat hampir musnah dan hampir meragut nyawa. umno berkampung dalam kubu kuat dan hampir mati kerana air semakin naik, pertolongan yang dijanjikan tak kunjung tiba. nasib baik ada orang pas menghulur simpati tanda ehsan sesama insan. kalau tak umno pasti lagi cepat mampus ditenang. orang pas tak sempat nak berkempen semalam sebab menolong pertugas bilik gerakan umno dari dihanyutkan arus deras. kasihan pertugas tepinga bila yang datang orang pas bukannya kaum dancing. mau tak mau terpaksalah menerima walaupun malu malu alah. kalau tak kerana banjir pasti pertugas umno tak pernah berjumpa dengan pertugas pas yang tidur berlengankan tangan sendiri. menahan kesejukan malam dengan baju nipis tshirt pagoda. baru semalam pertugas umno dapat bermesra walaupun dah lama berperang dimana mana jua di prk diadakan


fzt

1 comment:

  1. bn/umno/apco ni umpama melepaskan anjing tersepit,bukan hanya lambat laun,belum kering tangan petugas pakatan rakyat yang menolong anjing anjing ni akan membaham lumat pakatan rakyat.jangan mengharap atau bermimpi mereka akan punyai hati untok berterima kasih.Bau Najis[BN]tak akan dapat dihapuskan walaupun banjir merangut nyawa mereka.

    ReplyDelete