ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 January 2011

pukimak dan haramjadah punya hantu puaka SPR.....lidah keling...cakap tak serupa bikin....rasuah pilihanraya di biarkan bermaharajalela..!!!

Dua tiga minggu lepas hantu puaka peliharaan UMNO yang terbaik sekali SPR telah menyatakan dilarang sama sekali berkempen buat parti politik di DUN Teang sebelum penamaan calon... Tetapi ini apa cerita semua ni... apa????












bapak ketam pukimak 1 monggolia sedang mengajar " anak burid " berjalan betul....!!!
Peruntukan RM1.13 juta... Oiii rezeki orang DUN Tenang....i help u...u help me...deal or not...pukimak 1 malaysia najib haramjadah...rasuah pilihanraya  puak ko aje yang boleh...bila PAS  bagi tambang pergi mengundi dan zakat...ko dan puak puak anak haram UMNO laknatullah...ko kata rasuah...

BABI ,SIAL PUNYA NAJIB DAN UMNO.....ENGKO ORANG BOLIH ORANG LAIN TAK BOLEH...!!!

No comments:

Post a Comment