ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 January 2011

PRK datang lagi....santau klaus menjadi jadi ...bapak anak haram ali ketam mengelabah....!!!!





Belum lagi pilihanraya kecil Dun Tenang berlangsung, kita akan bertemu dengan satu lagi pilihanraya kecil yang bakal berlangsung iaitu di Dun Merlimau, Melaka.

Penyandang Dun Merlimau, Datuk Mohamad Hidhir Abu Hassan meninggal dunia selepas mendapat serangan jantung malam tadi kira-kira 8.10 malam di Hospital Pakar Putra, Melaka.

Dengan kekosongan di Dun Merlimau itu, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dijangka akan bermesyuarat untuk menentukan tarikh pilihanraya kecil seterusnya akan dilangsungkan.

Speaker Dun Melaka berkata, selepas mendapatkan sijil kematian penyandang kerusi berkenaan, beliau akan menghantar laporan kekosongan kerusi Dun Merlimau kepada SPR bagi tindakan seterusnya.

SPR dijangka akan mengadakan mesyuarat dalam tempoh 10 hari bagi menetapkan tarikh pilihan raya kecil Dun Merlimau iaitu sehingga 30 Januari ini bagi menetapkan tarikh pilihan raya kecil.

Dalam pilihanraya umum lalu, Mohamad Hidhir yang mewakili BN menang dengan majoriti 2,154 undi selepas menewaskan calon PAS, Mejar (B) Jasme Tompang. Mohamad Hidhir mendapat 4,981 manakala Jasme Tompang mendapat 2,827.

Namun, gelombang kebangkitan rakyat yang berlaku sejak akhir-akhir ini, bakal menguji satu lagi kubu kuat Umno iaitu Melaka selepas Johor yang sedang berhadapan PRK Dun Tenang.

Mungkin Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Ali Rustam akan menjadi orang yang paling tidak nyenyak tidur selepas ini. Beliau mungkin gelabah dengan berita ini kerana ia bakal menguji dakwaan beliau, Melaka sebagai kubu kuat Umno.

Yang pasti, sudah tentu Pakatan Rakyat (PR) tidak akan memberi laluan mudah kepada Ali Rustam bagi mengekalkan dakwaan beliau, Melaka sebagai kubu kuat Umno-BN dan tidak mustahil PAS bakal menembusi


dan.....santau kalus pukimak najib dan UMNO/BN haramjadah menjadi jadi.....dari felda dun tenang hingga ke merliamu melaka......tabur janji dan fitnah merata rata....ajak debat pelir di kacip bini puaka....!!!

No comments:

Post a Comment