ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 January 2011

bukan gula gula aje santa klaus UMNO-APCO nie bawa...seluruh jentera felda dan budak sekolah di paksa angkut...!!!



Kehadiran Perdana Menteri Malaysia dengan helikopter dan barisan pimpinannya ke Felda Tenang semalam dikatakan berhabis jutaan ringgit.

Mazlan Aliman selaku Presiden Anak mempersoalkan bagaimana PM dan Menteri memperoleh peruntukan yang besar iaitu melibatkan kos lebih 3 juta ringgit dalam sambutan majlis tersebut.

Sambutan majlis tersebut dilihat melibatkan 135 buah bas dari seluruh negara, khemah-khemah besar di padang awam dan persiapan-persiapan yang lain. Selain itu juga kerahan terhadap pegawai-pegawai felda dari seluruh Johor, Negeri Sembilan dan Pahang untuk turun menyertai majlis tersebut.

Manakala hanya 8.5 juta untuk prasarana perumahan yang akan diberikan kepada generasi kedua di Johor. Bagaimanakah asas kiraan dibuat untuk peruntukan ini kerana kawasan perumahan di felda Johor adalah di kawasan tanah lembah yang mungkin melibatkan kos yang tinggi.

Projek perumahan di Felda Gedangsa yang diumumkan 8 bulan sudah, di Felda Air Hitam 5 tahun sudah dan juga di Felda Taib Andak masih belum dimulakan. Berapa lama tempoh jangka yang perlu untuk disiapkan 5, 10 atau 15 tahun?

Dalam sidang media pagi tadi, turut dikemukakan laporan polis yang dibuat oleh seorang bapa kerana melibatkan anaknya dari sekolah Kulai menyertai majlis tersebut. Ini berikutan pelajar-pelajar sekolah dibawa keluar tanpa kebenaran PPD. Hal ini perlu dipersoalkan kepada Pengarah Pelajaran Johor, Markom Giran kerana ia jelas menunjukkan penyalahgunaan kuasa

No comments:

Post a Comment