ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 January 2011

bukan aje pelir pendek...najib punya otak dan idea pendek celah tetek....tak ada maruah bila ciplak idea pakatan rakyat....!!!



Kah kah kah...

Bila Anwar Ibrahim ajak Najib Altantuya berdebat pasal Buku Jingga 100 Hari Perlaksanaan Faedah Untuk Rakyat, Najib Altantuya tolak mentah-mentah!

Tiba-tiba, terkeluar pulak satu buku hari ni kat Tenang!

Buku "105 Pembaharuan Oleh Perdana Menteri"!!

Kah kah kah...

Nampak sangat Najib Altantuya ciplak bulat-bulat idea Pakatan Rakyat, cuma tambah 5 pembaharuan (penipuan) dalam buku yang tujuannya hanyalah nak pancing undi pengundi DUN Tenang!

Sah! Najib Altantuya bankrap idea!

Dahlah pengecut!! Sekarang penciplak idea!!

Kah kah kah...


105 Risalah Pembohongan Perdana Menteri Najib Altantuya!

Datuk Seri Najib Razak berkata kerajaan dan UMNO sentiasa menyokong dan menghormati kaum India di negara ini agar mereka maju bersama-sama masyarakat lain.

"Siapa kata kita tidak menghormati orang India. Itu tidak betul. Kita mahu orang India juga ada hak di bawah gagasan 1Malaysia," kata Perdana Menteri ketika berucap pada majlis ramah mesra bersama masyarakat India dalam kawasan Dewan Undangan Negeri Tenang di sini hari ini.

Najib berkata, pada masa sama juga kerajaan memerlukan sokongan daripada rakyat termasuk kaum India, supaya agenda untuk pelbagai transformasi yang besar terhadap negara dapat dicapai.

Beliau berkata, kerajaan mewujudkan satu jawatankuasa yang telah berjaya menyelesaikan pelbagai masalah dan isu masyarakat India termasuk hal kerakyatan, kad pengenalan, sijil kelahiran, pembinaan kuil dan sekolah Tamil.

"Bagi meningkatkan kemahiran dalam kalangan belia India, kerajaan menerusi Kementerian Sumber Manusia, menyediakan pelbagai skim latihan kemahiran kepada mereka.

"Bagi yang tinggal di ladang pula, saya juga sudah meminta syarikat seperti Sime Darby supaya menyediakan lebih banyak rumah dan bekalan air yang mencukupi," katanya.

Najib juga merujuk kepada satu SMS yang cuba mengapi-apikan masyarakat India dengan menyebut kononnya UMNO tidak menghormati masyarakat India.
"Itu tidak betul. Kita menghormati dan kita hendak orang India maju bersama komuniti lain," tegasnya.

Sumber

No comments:

Post a Comment