ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 January 2011

SPR BABI GILA...NAJIB PULAK KENA SAWAN MEROYAN....AHHH BAGUIHHH LA DUA DUA PELIR DAH KENA KACIP MENGACIP...!!!



pala butoh la SPR ,najib dan bini puaka.....dasar anak haram pembacul....beruk pun tau malu arrrr....!!!

SPR atau Suruhanjaya Pilhanraya Malaysia mudah aje  diramal penyakitnya. Jelas SPR menjadi dan dijadikan "BABI TUNGGANGAN " untuk BN/UMNO menentukan kuasa dan keputusan.

SPR jelas tidak adil dan tidak konsistem membuat satu-satu keputusan. Biasnya kepada BN/UMNO atau kata mudah faham mesti ikut telunjuk PM Datuk Najib.

Kegilaan SPR pun memang senang  diramal. Keputusannya tidak cerminkan satu badan yang bebas. Telunjuk SPR adalah telunjuk BN/UMNO atau PM Najib Razak......pundek ko lah...!!!

Isu keputusan kekosongan DUN Pelabuhan Klang cukup menarik dilihat oleh rakyat Malaysia. Namun awal-awal lagi SPR tidak "berminat" dengan keputusan Speaker Dewan Negeri Selangor.

Negeri Selangor Datuk Najib Razak pengerusi perhubungan negeri dan Datuk Nuh (mulut kerang busut) timbalannya. SPRM akan mencari jalan untuk tidak berlaku pilihanraya kecil DUN Pelabuhan Klang.

Ketika ini Najib dalam alam "sawan meroyan" memikirkan tarikh pilihanraya Negeri Sarawak. kedua dari pelbagai sudut penulisan dan wakil rakyat BN/UMNO sendiri benci dan meluat tindak-tanduk isterinnya  betina puaka ,Rosmah Mansor.

Dicadangakan kepada SPR dan Najib Razak seharusnya pilihanraya kecil DUN Pelabuhan Klang diadakan. Tak payah SPR buat kajian dan guna mahkamah untuk tidak berlaku pilihanraya kecil DUN Pelabuhan Klang.

Ketiga, jika berlaku pilihanraya DUN Pelabuhan Klang BN/UMNO boleh membuat satu analisa kekuatan BN/UMNO Negeri Selangor.

Keempat, Dari sumber bebas DUN Pelabuhan Klang bakal menajdi kubu kuat kepada BN/UMNO. Dan PELUANG BN/UMNO MERAMPAS SEMUAL DUN PELABUHAN KLANG CUKUP MUDAH.

Kelima, UMNO Selangor adalah adalah milik Najib Razak sebagai ketua perhubungan negeri. Tak semudah untuk rakyat DUN Pelabuhan Kalang memberi undi kepada Pakatan Rakyat.

Keenam, Mungkin UMNO Selangor berpanyakit macam Najib Razak dan virus "gila" yang ada pada SPR?.. Hanya rakyat di DUN Pelabuhan Klang ada jawapan.

Inilah peluang terbaik untuk Najib dan UMNO Selangor mencari populis dan peluang menawan semula negeri Selangor. UMNO selalu bermadah "lautan api ku tempuhi" dan pantang berundur sebelum menyerah"juboor ko lah Najib peliwat saifool dan altantuya....!!!

WAHAI PEMIMPIN UMNO SELANGOR DAN NAJIB AYUH KITA KEMEDAN JUANG AGAR TIDAK DINAMAKAN PONDAN." ....pondan jalang...badan aje pekasa bak hercules...tapi pelir....hancus kena kacip dek bini puaka dan penyundal UMNO-APCO...

No comments:

Post a Comment