ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 January 2011

menteri perogol amah tumpang sekaki...hina islam dan perlekeh Nik Aziz........!!!

Rais gesa Melayu, Islam tidak diperlekeh Nik Aziz



mak ooiii...dah bersalaman...mazhab mana hang ikut...perogol ni berbisik...malam nanti boleh datang rumah ya...kita bincang penganti amah rumah saya...awak kerjalah kat umah saya ya...nanti saya minta izin rogol awak pulak...muakakakaka...!!!

Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim menegaskan pelakuan seperti Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang menyifatkan mereka yang tidak mengundi PAS sebagai orang jahiliah hanya dilakukan ketika zaman jahiliah.

Beliau berkata Mursyidul Am PAS itu tiada hak untuk menentukan siapa yang masuk syurga atau neraka, jauh sekali melabelkan mengundi yang memilih parti lain selain PAS sebagai orang jahiliah.

"Ini adalah kata-kata yang tidak wajar dikeluarkan oleh seorang Mursyidul Am dan saya percaya ramai di dalam PAS tidak setuju dengan pandangan beliau. Menteri Besar itu akhir-akhir ini sudah jadi pengeluar fatwa sendiri," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Karnival Karangkraf 2011 di Shah Alam hari ini.

Nik Abdul Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan dikatakan mengeluarkan perkataan jahiliah itu pada sidang media di Kampung Redong di Labis dua hari lalu, semasa berkempen dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang.

Sehubungan itu, Rais berkata sudah sampai masanya orang Melayu dan Islam khususnya menilai Mursyidul Am PAS itu dengan sebaiknya dan tidak lagi diperlekehkan oleh beliau.

"Sekarang, setiap yang bernama Melayu dan Islam harus kerjakan sesuatu yang lebih dalam iaitu memahami agama kita dan tolong cari dalam al-Quran atau Hadis bahawa seseorang yang tidak memilih partinya (PAS) dia langsung menjadi seorang yang jahil atau tidak".

Rais berharap pengundi di Tenang tidak terperdaya dan membiarkan diri mereka diperkotak-katikkan dengan kenyataan Nik Abdul Aziz itu. - Bernama


Manusia boleh dinilai sebagai ahli syurga atau neraka berdasarkan perlakuan dan sikap yang mereka tunjukkan semasa di atas dunia lagi.

Telah banyak disampaikan oleh Allah dan RasulNya melalui Al-Quran dan Hadith mengenainya, tetapi adakah para penimpin UMNO khususnya Rais Yatim sendiri ada membaca Al-Quran dan Hadith?

Apabila tiada membaca kedua-duanya memanglah tak ditemui ayat-ayat mengenai ahli-ahli syurga dan neraka, dan justerunya boleh langgar semua hukum-hukum Islam hatta sampai menzalimi dan berlaku kejam ke atas sesama umat.

Kerana enggan untuk membaca Al-Quran dan Hadithlah maka wujud sistem pemerintahan UMNO BN yang berlagak bijak dan berlagak pandai, menganggap mereka lebih bijak dan lebih pandai daripada Tuhan mereka. Memperlakukan sewenang-wenangnya ke atas rakyat tanpa memperdulikan neraca pahala-dosa.

Itulah jahiliyah namanya. Maka Allah sendiri yang menzalimkan, memfasiqkan dan mengkafirkan mereka melalui ayat-ayatnya. ". . . . . . . Waman lam yahkum bima anzalallah, faulaika humul kafirun. . . . . . .Waman lam yahkum bima anzalallah, faulaika humuldh dhalimun. . . . . . . Waman lam yahkum bima anzalallah, faulaika humul fasiqun." (QS. Al Maidah, 5 : 44, 45, 47).

Jangan marah TGNA, marah Tuhan yang tuduh demikian.

No comments:

Post a Comment