ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 January 2011

PRK DUN Tenang : Awas....UMNO Sedang Cipta Fitnah Atas Cik Gu Mala



Apa yang jentera kempen UMNO sedang merancang , khususnya dari Bahagian Perisikan dan Perangsaraf nya, untuk mencipta fitnah ke atas calon PAS/PR di DUN Tenang.

Salah satu yang sedang diusahakan ialah satu kejadian , peristiwa atau ‘event' yang boleh mencemarkan imej, moral dan keperibadian calon tersebut.

Ini kerana faktor calon berkemungkinan besar PAS dapat menawan DUN Tenang nanti. 'Tindakan' menukar suami Cik Gu Mala ke Johor Bharu oleh tindakan seorang Pengarah JPN Johor yang kurang cerdik boleh ditafsirkan betapa faktor calon telah menyebabkan UMNO kurang senang dan tidak selesa.

So, langkah di bawah ini dikira satu strategi yang baik dan berkesan bagi mengekalkan sokongan pengundi - pengundi Melayu di Felda dan kampung di DUN Tenang ini.

Apa yang dimaksudkan ialah semasa calon berkenaan Cik Gu Normala mengunjungi pasar - pasar awam , perhentian bas, lawatan rumah ke rumah dan sebagainya maka akan muncul dari kalangan yang ramai tersebut seorang atau beberapa orang ‘lelaki' yang sudah tentu bukan muhrim, berebut menghulurkan tangan untuk bersalam.

‘Lelaki' yang akan berlakon sebagai penduduk di DUN Tenang seperti biasa mudah sangat untuk diduga iaitu seorang SB. Dan sudah siap bersedia jurukamera dari RTM terutamanya dan juga dari rangkaian Media Prima khususnya TV3.

Modus oeprandinya sangat mudah, iaitu haram hukumnya bersalaman antara seorang perempuan dan lelaki yang bukan marhamnya. Sekiranya itu berjaya , TV3 dan RTM yang sudah bersiaran 24 jam sehari kini, akan mengulang tayang kalau pun tidak setiap jam, tapi sudah tentu siang dan malam akan menyiarkan ‘event' tersebut.

Begitulah buruknya agenda UMNO. Dengan mengamalkan konsep Machiaevilli matlamat menghalalkan cara , perkara sebegini bukanlah pelik baginya.

Moga - moga informasi yang diperolehi ini dapat sampai ke jentera parti, khususnya pemimpin - pemimpin dan petugas - petugas parti yang sentiasa bersamanya. Bagaimana YB Tengku Razaleigh ‘terkena' dengan imej ‘tengkolok salib' , seharusnya boleh menyedarkan semua. Masalah besarnya ialah samada PAS, PKR & DAP juga, pemimpin - pemimpinnya sering kali lalai dan alpa serta cuai, lihat sendiri bagaimana TGNA ‘mencemar duli' diperangkap oleh Pak Lah di Istana Terengganu, begitu jugalah dengan DSAI sudah 2 kali ‘dipatuk' ular.