ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 January 2011

kerana perut dah buncit dengan wang haram UMNO pukimak...rosmah berpeluk dan bercium dan pelacur AJL 25 berkemban pun buat buat tak nampak...lllll....!!!!



seronok bercium...jamil khir tumpang stim.......pukimak punya jamil khir...takkan mata ko dah buta....sial punya anak haram jamil khir nie...mata ko dah di selaputi duit haram...




menteri agama UMNO pukimak nie dah patut di talkinkan...kerana nak membuncitkan perut dengan wang haram UMNO haramjadah...sanggup biarkan tanpa teguran puaka betina yang sedang kelemasan tu dan membenarkan pelacur lorong haji taib mencemar duli naik ke pentas AJL 25...!!!

Menteri ugama Islam/menteri yang jaga Islam JAMIL KHIR tidak tegur pun Rosmah Mansor peluk, cium, dan salam lelaki yang bukan murhimnya.

Jamil Khir pun tidak tegur artis wanita yang pakai berkembang atau tidak tutup badan sehingga nampak alur buah dadanya. ***** pesta AJL25 terbitan TV3 penyembar fitnah yang terulung.

PRK DUN Tenang jelas berlaku fitnah yang hebat terhadap ugama Islam yang dibuat oleh MCA, GREAKAN dan UMNO.

Anak dan babak presiden MCA hina Islam dan mengadakan fitnah kepada calun DUN Tenang Cikgu Mala. Jamil Khir tidak jawap dan menjadi bisu segera.

Sepatutnya MCA, Gerakan dan UMNO tidak membuat fitanah terhadap Islam dan calun PAS DUN Tenang Cikgu Mala. DUN TENANG kubu kuat UMNO/BN kenapa hina Islam dan mengadakan fitnah kepada Cikgu Mala.

Dun Tenang juga ada ramai peneroka Felda, Biasanya menjadi aset UMNO/BN setiap pilihanraya di Malaysia. Mengapa takut kepada Cikgu Mala yang bertanding diatas tiket PAS.

UMNO ada wang. Bagi sahaja wang kepada pengundi di Dun Tenang dengan mengunakan kaedah yang selalu diamal oleh BN/UMNO dari dulu kini dan selamanya.

Mungkin umno takut pada bayang bayang yang menyerupai hantu dari jelmaan pembunuhan wanita Mongolia. PRK Dun Tenang macam tdak tenang buat UMNO/BN.

Pemimpin MCA, GERAKAN, UMNO dan janganhina Islam. Dun Tenang milik mu wahai BN/UMNO. Jangan takut pada bayang bayang dan hantu Mongolia.

UMNO/BN punca kaum yang bukan Islam tidak hormat kepada Islam. Buku saterawan negara pun dibakar. UMNO jadi bisu. Depan TV dan depan umat Melayu cakap bergegar dan hebat mahu bina dan jaga Islam dan Malayu. Semuanya tipu dan bohong. Yang betul adalah PERUT MESTI BUNCIT DENGAN WANG RASUAH DAN PROJEK.

No comments:

Post a Comment