ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 January 2011

Semua Kedai WAJIB ada WIFI....maka dengan segera Malaysia menjadi Tunisia...muakakaka...!!!



Mulai tahun depan semua premis perniagaan WAJIB (tak sedia HARAM HUKUMNYA) ada Kemudahan Internet Tanpa Wayar WIFI. Kedai yang tak ada WIFI, Lesen Perniagaan Mereka TIDAK akan diperbaharui. Jadi macam Tunisia lah nampaknya Malaysia ni. SIAPA YANG UNTUNG BILA SEMUA KEDAI ADA WIFI? Pengguna atau Pemegang LESEN WIFI?

WIFI lebih WAJIB dari status HALAL untuk RESTORAN, KAFE dan HOTEL!!!




Wajib sedia jalur lebar

Utusan Malaysia 28 Jan 2011


KUALA LUMPUR 27 Jan. - Setiap projek pembangunan perumahan baru di ibu negara kini disyaratkan menyediakan kemudahan jalur lebar berkuat kuasa hari ini.

Datuk Bandar Kuala Lumpur, Datuk Seri Ahmad Fuad Ismail berkata, peraturan itu akan membolehkan lebih ramai isi rumah mendapat kemudahan capaian internet yang lebih baik.

Ahmad Fuad berkata, PREMIS PERNIAGAAN PULA AKAN DISYARATKAN MENYEDIAKAN KEMUDAHAN INTERNET TANPA WAYAR UNTUK PENGUNJUNG PADA TAHUN DEPAN.

"SEKIRANYA PREMIS-PREMIS INI BERDEGIL, KITA TIDAK AKAN MEMBERI LESEN ATAU LESEN PERNIAGAAN MEREKA TIDAK AKAN DIPERBAHARUI, ARAHAN INI AKAN BERKUAT KUASA PADA TAHUN DEPAN," katanya.


utusan mampos...

No comments:

Post a Comment