ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 January 2011

UMNO memang dah nak mampos...gagal kawal selia bintang sex filem lucah sekutunya....Chua Soi Lek Mempermainkan ajaran Islam di Tenang



Kelmarin Naib Ketua Umno Bahagian Labis, Hashim Daud memberi jaminan bahawa Umno Bahagian Labis tidak akan melancarkan serangan peribadi ke atas calon PAS, Normala Sudirman ketika berkempen dalam menghadapi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (Dun) Tenang, Johor.

Kononnya “Banyak kerja lain yang kita nak buat. Itu bukan cara Umno membuat serangan peribadi terhadap calon lawan. Kita boleh tengok rekod Umno dalam mana-mana pilihan raya.

“Tetapi parti lawan yang sering membuat serangan peribadi terhadap Umno, bukan kepada calon sahaja tetapi juga ke atas para pemimpin Umno. (sila baca di SINI)

LABIS: Umno Bahagian Labis tidak akan melancarkan serangan peribadi ke atas calon PAS, Normala Sudirman ketika berkempen dalam menghadapi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (Dun) Tenang, Johor.

Jaminan ini diberikan oleh Naib Ketua Umno Bahagian Labis, Hashim Daud ketika dihubungi hari ini.

“Banyak kerja lain yang kita nak buat. Itu bukan cara Umno membuat serangan peribadi terhadap calon lawan. Kita boleh tengok rekod Umno dalam mana-mana pilihan raya.

“Tetapi parti lawan yang sering membuat serangan peribadi terhadap Umno, bukan kepada calon sahaja tetapi juga ke atas para pemimpin Umno.


“Kita minta PAS jangan mulakan serangan peribadi ke atas calon BN (Barisan Nasional) kerana kita juga tahu hal dia (Normala). Dia, saya percaya tidak membuat serangan peribadi tetapi orang-orangnya,” katanya.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengumumkan Normala sebagai calon PAS dalam satu majlis di Tenang, 16 Januari lalu.

Calon BN dijangka diumumkan petang ini oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang juga Timbalan Presiden Umno di Tenang.

Beberapa nama disebut, antaranya Ketua Wanita Umno Bahagian Labis, Haslinda Salleh dan Hashim sendiri.

Hari penamaan calon akan diadakan Sabtu ini manakala pengundian pada 30 Januari. PRK tersebut diadakan ekoran kematian penyandangnya, Datuk Sulaiman Taha dari BN pada akhir November lalu.


Free Malaysia Today



Benar.. memang benar jaminan itu UMNO Bahagian Labis tidak menyerang peribadi lawannya.. TETAPI sekutu UMNO iaitu MCA telah menyerangnya, bukan saja peribadi malah turut mempersendakan ajaran atau perintah agama calon lawannya iaitu Islam…

Akibat terlalu lama bersama dengan UMNO, Bintang filem lucah yang kini dilantik menjadi Presiden MCA Chua Soi Lek sekali lagi menunjukkan kejahilan atau ketidak prihatinan beliau tentang ajaran agama Islam.

Bintang filem lucah itu yang selama ini sering mengungkapkan kata-kata yang boleh menimbulkan rasa takut kepada ajaran Islam (Islamfobia), sekali lagi gagal mengawal dirinya dari menunjukkan kepada umum apa pandangan dan perasaan beliau terhadap ugama Islam atau dalam lain ayat bercakap menentang norma-norma Islam.

Dalam kenyataan terbarunya dalam kempen pilihanraya kecil DUN Tenang di kuil Buddha San Ti Shu dalam kawasan Labis, beliau mempersendakan ajaran Islam yang mengharamkan persentuhan kulit antara lelaki dan wanita.

Merujuk kepada calon PAS Normala Sudirman, Chua secara sarkastik membuat perbandingan antara cara Normala berjabat tangan dan cara Presiden PKR Dr Wan Azizah Wan Ismail berjabat tangan.

Kata Chua Soi Lek sepertimana yang telah dilaporkan oleh Malaysiakini..

“Normala will not come here to a Chinese temple, she doesn't even shake hands with the people. I have received complaints about this. She is like Anwar Ibrahim's wife. She wears gloves when she shakes hands. If you can accept this kind of Islamic value, go ahead and vote for PAS,"


Terjemahan lebih kurang begini “ Normala tidak akan datang ke kuil ini, dia tidak akan berjabat tangan dengan orang ramai. Saya telah menerima aduan tentang perkara ini, Dia seperti isteri Anwar Ibrahim.. Dia memakai sarung tangan jika hendak berjabat tangan, jika anda semua boleh menerima nilai-nilai Islam sebegini, teruskan dan undilah PAS."


penyapu sial

babi sial punya bintang sex dan UMNO.....2 x 5....kafir laknat....kasi mampos selama lamanya lagi baik....!!!

No comments:

Post a Comment