ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 January 2011

JAMIL KHIR.....TUKANG BACA TALKIN UMNO YANG HANCUSS....!!!!



JAMIL Khir semenjak `bermazhab' Umno sekarang nampaknya sudah pandai membuat fitnah dan cerita bohong. Sebentar tadi di dalam Buletin Utama TV 3 suku, Jamil Khir menuduh PAS dahulunya mengharamkan wanita jadi calon, kini mengambil calon wanita di PRK Dun Tenang.

Jamil Khir bukan orang politik pada asalnya, mungkin beliau tidak tahu apa pun tentang politik. Sebab itu beliau tidak tahu sejarah bahawa PAS berpuluh tahun dahulu pernah mencalonkan wanita sebagai calon di Terengganu.

Mengapa Jamil Khir tidak ulas tentang kenyataan Chua Soi Lek yang mempersendakan hukum wanita Islam menyentuh kulit lelaki yang bukan Muhrimnya? Chua Soi Lek telah mempersendakan hukum ini apabila calon wanita dari PAS tidak bersalam dengan kaum lelaki yang bukan dari muhrimnya. Beliau juga mempersendakan DS Wan Azizah yang menggunakan sarung tangan bila bersalam dengan kauim lelaki.

Inilah akibatnya apabila bermazhab Umno. Mata menjadi `buta' dan mulut menjadi `bisu'. Jamil Khir juga sudsah pandai `merasuah' apabila menyampaikan sumbangan kepada rakyat di Labis.

No comments:

Post a Comment