ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 January 2011

pundek gobala jadi katak...memang dah di jangka....dasar penghianat perjuangan rakyat....!!!

Anwar sudah jangka Gobala akan keluar parti



memang patut pun dah kena sepak dan terajang...dasar penghianat tak sedar diri...betul betul keling pariah ini orang....!!!

Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau telah lama menjangka Anggota Parlimen Padang Serai N. Gobalakrishnan akan keluar daripada parti itu.

Katanya tindakan Gobalakrishnan itu juga tidak menjejaskan PKR.

"Dia dah keluar tak apalah, biar kita teruskan," katanya kepada pemberita selepas majlis Wacana Memperkasa Fikrah Rakyat, di Shah Alam hari ini.

Ketua pembangkang itu diminta mengulas tindakan Gobalakrishnan yang dilapor meninggalkan PKR dan melepaskan semua jawatannya dalam parti tersebut, semalam.

Mengulas lanjut, Anwar berkata pucuk pimpinan parti itu bagaimanapun masih belum menerima surat rasmi daripada Gobalakrishnan berkenaan perkara tersebut.

Setakat ini beliau hanya mengumumkan perkara itu menerusi laman sosial Twitter dan setiausaha agung parti Saifuddin Nasution Ismail telah mengarahkan beliau memberi penjelasan berhubung perkara tersebut, kata Anwar.

Dalam satu kenyataan menerusi Twitter, Gobalakrishnan - bekas calon naib presiden PKR - berkata tindakannya itu disebabkan hilang keyakinan terhadap kepimpinan parti.

- Bernama

No comments:

Post a Comment