ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 January 2011

pukimak punya tuan guru isa samad mursyidul am UMNO....dah jahil agama... sanggup pulak hina Islam dan perlekehkan nik aziz dan rakan rakan dalam PR ...!!!



"(Musyidul am PAS) Nik (Abdul) Aziz (Nik Mat) lagi gila. Dia kata DAP sudah memahami Islam. Kita sebagai Muslim, kadang-kala tidak berapa faham. Macam mana (pengerusi DAP) Karpal Singh dan (pemimpin veterannya) Lim Kit Siang boleh faham Islam dengan hanya berkawan dengan PAS untuk dua atau tiga tahun? Semua ini penipuan,” kata Isa. (Malaysiakini 18 Januari 2011)

Terkejut campur tergamam apabila seorang yang mengaku Islam mengungkapkan kata- kata tersebut di hadapan orang-orang yang bukan Islam dalam satu majlis pertemuan dengan penduduk cina di Tenang sepertimana yang dilaporkan oleh Malaysiakini.

Sebelum ulasan yang seterusnya, penulis ingin memaklumkan bahawa majlis tersebut dihidangkan dengan penari seksi ! dan munuman Bir percuma ! (siapa yang taja?!) ikuti laporan malaysiakini ini :

"Lebih 1,000 orang, kebanyakan mereka masyarakat Cina dijamu dengan makan besar dengan minum bir percuma sambil dihiburkan dengan tarian seksi sempena jamuan makan malam 1Malaysia di Tenang malam semalam."

SubhanaAllah ... penulis mengucap panjang ..bagaimana pemimpin seperti ini menghadiri majlis yang hina tersebut...tak cukup dengan arak!...tak cukup dengan penari seksi! ... kemudian mengutuk para ulama pula !!! lebih menghinakan apabila dilakukan dihadapan orang-orang bukan Islam!!!

WAHAI WARGA FELDA ! SEDARKAH ANDA !!! ORANG SEPERTI INIKAH YANG MAHU KITA PILIH !!! UNTUK DIJADIKAN CONTOH UNTUK GENERASI KITA YANG AKAN DATANG!!! KALAU ANDA MEMILIH UMNO DI TENANG ...SEOLAH-OLAH ANDA MENGIYAKAN APA YANG DIUNGKAPKAN OLEH ISA SAMAD !!!

Seperkara lagi.. mungkin kita tak perasan ( penulis berharap Isa Samad hanya terlanjur dan tidak berniat) ...secara tak sedar Isa seolah-olah menghina Islam ...SEOLAH-OLAH BELIAU MENGATAKAN ISLAM ADALH AGAMA YANG SUKAR DIFAHAMI !!!!

Kalau anda ingin kepastian sila amati laporan malaysiakini ini :





"(Musyidul am PAS) Nik (Abdul) Aziz (Nik Mat) lagi gila. Dia kata DAP sudah memahami Islam. KITA SEBAGAI MUSLIM,KADANG-KADANG TIDAK BERAPA FAHAM . Macam mana (pengerusi DAP) Karpal Singh dan (pemimpin veterannya) Lim Kit Siang boleh faham Islam dengan hanya berkawan dengan PAS untuk dua atau tiga tahun? Semua ini penipuan,” kata Isa.(Malaysiakini 18 Januari 2011)

Apa perasaan anda apabila membaca sedutan ucapan tersebut ... orang bukan Islam yang mendengarnya mungkin akan berfikir dalam benak pemikiran mereka seperti ini :

" KAN AKU DAH CAKAP ISLAM TU SUSAH TAPI RAMAI TAK PERCAYA! ... INI ISA SAMAD YANG SEBUT SENDIRI ! ISLAM TU AGAMA YANG ORANG ISLAM SENDIRI TAK FAHAM!" ( bisikan hati )