ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 January 2011

menteri pening , rakyat meluat bila pelir pendek najib di kacip bini puaka....!!!



Rata-rata ahli Parlimen BN dan pegawai kerajaan terutama JPM cukup meluat dengan gerak dan tingkah laku isteri PM yang bernama ROSMAH.

Takut pada Rosmah sebagai isteri PM dan diangkat oleh media bodek BN/NAJIB SEBAGAI WANITA PERTAMA MALAYSIA.

Malah ada NGO dan badan tertentu membuat bantahan dan menghantar nota bantahan kepada Agong isu wanita pertama.

Untuk tatapan umum semua tindakkan yang diambil dan bakal diambil serta bermacam gelaran yang diberi keatas penama ROSMAH hanya mencurah air di daun keladi.

Najib cukup patuh dan setia pada istenya ROSMAH. Dan Najib cukup pada bininya.

Ada juga cerita-cerita politik dikedai kopi siber. Rosmah ada kemungkinan "turun ke Tenang" atas dasar "Menteri Permata Negara Malaysia"

Sejara terbukti jika isteri pembesar sesebuah negara atau negeri ada angin "GONG" atau sombong, boros, bermewah, hidup bagai raja, takut pada suami atau ikut telunjuk isteri dalam setiap gerak kerja kerajaan yang rasmi, Tunggu saat saat kejatuhannya sesebuah kuasa dan negara.


Satu ingatan pada PM Najib dan Rosmah rakyat seperti kami CUKUP MENDERITA, SENGSARA, CUKUP PENING PERIHAL KENAIKAN BARANG RUNCIT DIPASARAN.

Bagaikan tiada tempat untuk mengadu. Kerajaan BN/umno menjadi BISU DAN PEKAK penderitaan rakyat.

PM Najib jangat jadi santau clause, Ada pilihanraya kecil, UMUM wang berjuta juta untuk bantu rakyat. Macam kaum arab di zaman jahiliyah.

Pelihanraya kecil DUN Tenang milik BN/UMNO. Kawasan DUN Tenang kubu kuat BN/UMNO dan kawasan yang ada "FELDA". Jadi tak payah BN/UMNO gah dengan menang secara angkuh dan sombong.

Sepatutnya Najib berdebat dengan DS Anwar Ibrahim di DUN Tenang semasa berlansung pilihanraya kecil. Rakyat akan menentukakan siap pemimpin yang bercakap bohong dan penipu.

Jika Anwar kalah dalam bebat tersebut kita sokong Najib. Jika Najib kalah dan terdedah bohonnya dan terdedah sebagai penipu rakyat nombor wahid kita seru semua menteri kabinet Najib letak jawatan.

Jelas Najib cukup gusar dengan kisah "BUKU JINGGA dan 100 hari Pakatan rakyat". Jika tidak kita timbang BN/UMNO pada PRU13.

Di Selangor pusingan pertama kerjaan Pakatan Rakyat menang. Dimana sidang khas DUN telah diperkenan oleh kebawah Duli. Memang bodoh tindakan Najib dengan KSN.

No comments:

Post a Comment