ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 January 2011

takut kena " libas "....Perasuah, Perogol, Penyamun Harta Memang Takutkan Negara Islam



Kalau anda mendengar pencuri yang berkata: ‘Saya tentang hukuman keras terhadap pencuri.’ Anda akan tersenyum, kan? Kalau anda dengar penyamun harta berkata: ‘Saya anti hukuman terhadap penyamun.’ Anda akan senyum sinis kan? Tapi kalau anda dengar Soi Lek kata kepada masyarakat Cina: ‘PAS nak bawa negara Islam. Cina jangan sokong.’ Apa reaksi anda?

Siapa Soi Lek? Bukankah ada skandal seks dengan seorang gadis dahulu? Berehat sekejap sebelum kembali aktif dan jadi Presiden MCA. Mereka yang bersedia memilih pemimpin rendah moral, ada skandal adalah mereka yang sama-sama tidak peduli moral dan rendah nilai.Timbalan PM, Muhyidin seperti menyokong kenyataan Soi Lek. Muhyidin orang Johor. Di Johor ada sekolah agama petang. Mengaji kitab MatlailBadrain kan? Tak faham juga ya? Atau faham tentang negara Islam dan agama Islam tetapi kerana kepentingan perut, ia menutup akal yang cerah.

Kita rasa PERKIM, YADIM, IKIM dan lain-lain agensi kerajaan boleh membantu Soi Lek dan Muhyidin untuk memahami apa itu Islam dan konsep bernegaranya.

Maka, yang menolak negara Islam itu bagi kita samada ia jahil tentang hakikat adilnya Islam, punya sifat keji dalam hati yang menutup kebenaran atau ada kepentingan perut dan pangkat