ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 January 2011

pasal dah lunyai...Shahrizat sedih Rais tidak pilih dia untuk dirogol..muakakakaka....!!!



Ketua Wanita Keadilan, YB Zuraida Kamaruddin yang telah buat kenyataan berkaitan kes rogol seorang pembantu rumah yang didakwa dilakukan oleh Rais Yatim sebenarnya tidak memahami perasaan Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga, Dato' Sri Shahrizat Jalil.

Menurut sumber-sumber yang bolih dipercayai Dato' Sri Shahrizat Jalil memang menanti untuk dirogol. Manifestasi berminatnya Shahrizat terhadap sex bebas ini telah dinyatakan melalui sokongan penuhnya terhadap pembinaan 'Sekolah Wanita Termengandung'.

Menurut satu sumber lain dari Putrajaya, perbuatan Rais Yatim terhadap Robekngah, seorang gadis Indo itu telah menyebabkan Shahrizat rasa terkilan dan berkecil hati. Shahrizat sedih, pilu, hampa dan rasa terhina, kenapa Rais Yatim tidak memilihnya untuk dirogol...!!

Nota buat Shahrizat: Mungkin you dah lunyai, Rais kurang selera! Sebagai menteri yang dipertanggungjawabkan terhadap hal ehwal dan kebajikan wanita, adalah amat memalukan Shahrizat menyepi tanpa apa-apa tindakan dalam isu ini... !!!

~ Kerajaan Rakyat"