ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 November 2012

maka muhyiddin perompak besar tanah rakyat johor pun bersabdalah supaya menteri kaki dangdut bapak kepada anak kepala gengster di bicarakan di mahkamah kanggaroo kepunyaan mereka....!!!

Ekoran beberapa dakwaan yang dibuat Pengarah Strategik PKR, Rafizi Ramli, tentang hubungan Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz dan peniaga balak Sabah, Michael Chia, Timbalan Perdana Menteri hari ini menggesa pemimpin PKR itu untuk membuat laporan kepada pihak berkuasa daripada menuduh perkara yang bukan-bukan tanpa asas yang kukuh.
Tan Sri Muhyiddin Yassin (foto fail) menegaskan pihak pembangkang agar tidak menjatuhkan hukuman hanya kerana terdapat satu pihak menuduh, sebaliknya ia perlu di bawa kepada pihak berkuasa untuk dilihat dari aspek perundangan.

“Pihak pembangkang akan kemuka macam-macam ... kalau dia (Rafizi) fikir tidak berapa tepat, kemuka kepada polis, SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) boleh siasat, kita jangan jatuhkan hukuman kerana satu pihak menuduh,” tegas Muhyiddin, yang juga Menteri Pelajaran.

“Jangan mudah buat ‘judgement’, ia mesti dilihat dari prinsip kebertanggungjawaban dan undang-undang.”

Kelmarin  Rafizi mencabar Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu untuk bersikap “gentleman” dan mengikut jejak langkah bekas rakan Kabinetnya, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, dengan mengambil cuti berikutan hubungannya Michael Chia.

Chia baru-baru ini dibersihkan namanya dari tuduhan rasuah melibatkan Ketua Menteri Sabah Datuk Musa Aman selepas badan pencegahan rasuah Hong Kong mendapati beliau cuba untuk menyeludup wang ke Malaysia, dikatakan sebagai “dana politik” untuk Umno Sabah dan bukan wang peribadi Musa.

Rafizi memberitahu Nazri, yang baru-baru ini menggelarkan dirinya sendiri sebagai “menteri undang-undang nombor satu”, mungkin akan didapati bersalah kerana beliau adalah menteri yang memberitahu Parlimen bahawa Musa telah dibebaskan dari tuduhan rasuah.

Menjelaskan perkara tersebut, Muhyiddin menegaskan negara ini mempunyai sistem perundangan dan tindakan Rafizi mengemukakan tuduhan terlalu awal adalah tidak tepat.

“Kita ada sistem, ada undang-undang, tapi kita jangan buat dakwaan awal,” tegas Muhyiddin kepada pemberita selepas merasmikan Perhimpunan Khas Guru Malaysia anjuran Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan (NUTP) di sini.

Rafizi dalam sidang media sebelum ini menolak kenyataan Nazri bahawa tidak ada perselisihan kepentingan apabila anaknya menggunakan Hummer milik Chia, dengan mengatakan Nazri mempunyai pengaruh yang kuat dalam Parlimen.

Nazri bagaimanapun tidak menafikan atau mengatakan bahawa anaknya menggunakan Hummer milik Chia, sebaliknya beliau berkata tidak ada salahnya jika ianya betul.

Menteri itu juga berkata tidak perselisihan kepentingan dalam hal ini, dan mengatakan beliau tidak menyiasat atau membersihkan nama Chia dalam kes rasuah itu.

Menurut Rafizi lagi, satu laporan akan dibuat kepada SPRM terhadap Nazri dan keluarganya pada Isnin ini, dengan tuduhan Chia memberi anak menteri tersebut kenderaan mewah bagi membebaskan dirinya dari tuduhan rasuah.

Dalam sidang media sebelum ini, Rafizi telah memaparkan tujuh video pengintipan sebagai bukti tambahan dengan video yang menunjukkan keluarga Nedim menggunakan kenderaan mewah Chia.

Video itu menunjukkan perjalanan Hummer tersebut dari kediaman kondominium mewah di Damansara Heights itu, di mana Nedim dan keluarganya dikatakan tinggal di rumah tersebut.

Rafizi juga menunjukkan dalam video tersebut kereta Audi hijau, yang didakwa dipandu oleh Nedim, dan Toyota Vellfire hitam yang dipandu oleh isterinya.

Menurut Rafizi, kenderaan Hummer tersebut selalunya digunakan oleh pemandu peribadi keluarga dan pengawal peribadi mereka dan digunakan untuk kenderaan “menyimpan barang”.

Bagaimanapun, tidak ada satu video memaparkan Nedim atau ahli keluarganya.

 

 

penyapu sial

 

 

macam biasa lah...dengan cepat sekawan penyamun menyelamat kawannya yang hampir nazak...bukti dah ada di depan mata...mana mau lari maaa...dunia kamu lepas.....sebab mahkamah di bawah burid kamu....akhirat  belum tentu lagi...PRU 13 tau lah nanti  nasib ko orang...!!!

skandal oh skandal x habis habis menteri menteri UMNO nie..

1.shahrijat - jadi kepala lembu betina NFC duduk di kondo
2.taib mahmud- punggah dan rampok tanah rakyat sarawak kumpul harta berbillion bilion

3.musa aman - jadi barua michael chia...dengan imbalan balak di tukar rm 40 juta wang tunai cuba di seludup ke hongkong akhirnya UMNO juga dapat nama penerima wang haram jadah

4.nazri aziz - selain hobinya berdangdut dia juga kaki betina malah didik anak dia jadi kaki betina dan kepala samseng juga tak kurang hebatnya membela michael chia dan musa aman...dapat habuan kenderaan mewah

5.mahathir -selain dari jadi soros matawang asing dengan kerugian rm 30 billion yang di tanggung bank negara ..dia juga terlibat meruntuhkan empayar Bank BMF dengan kerugian berbilion ringgit dan terlibat dengan pembunuhan akauntan BMF di hongkong...perwaja steel lingkup bersama eric chia yang mampos ke dalam liang kubur...skandal PKFZ dia juga dalangnya dengan mengkambing hitam ling liong sik

6.najib altantuya - skandal beruk dengan altantuya menyebabkan altantuya tersuntut dan terbunuh ...kapal selam scorpene tak boleh tenggelam kerugian RM 3 billion dengan komisen rm 500 juta yang di lesapkan bersama rosmah botox...2 polis jadi anjing yang di kambing hitam...razak baginda juga terlepas...

No comments:

Post a Comment