ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 November 2012

Teknik Haramjadah 1 Malaysia....Jalanraya di Malaysia "LUBUK DUIT" Kontraktor Kroni.

Pasanglah AES setiap 1 km pun dekat seluruh jalanraya di Malaysia bagi gua tetap x kan dapat mengurangkan kadar kemalangan jalanraya di Malaysia...

X payah buat kajian sampai habis bajet puluhan ribu, ratus ribu atau juta2... Start kereta atau motor, keluar ke jalanraya paling dekat dengan rumah korang.

Perkara pertama sekali yang biasa kita jumpa ialah bahu jalan yang macam haram, dah la jalan sempit, bahu jalan asyik rosak, tengah2 jalan tiba2 ada lubang. Kalau bawak motor sentiasa nak kena elak lubang. Salah elak, kena sondol dekat kenderaan dari belakang atau depan.

Paling nyata kerja2 gali lubang tutup lubang x pernah selesai di mana2 jalanraya di seluruh negara. hari ni tar baru, minggu depan start gali lubang, lepas tu tutup, minggu depan berlubang balik.
Kerja paling bangang di Malaysia, seluruh jalanraya di Malaysia dah lama secara tradisi jadi lubuk Kontraktor Kroni cari makan. Dari zaman Tok Nenek kita sampai zaman kita sekarang.

Pimpinan KERAjaan Federal pulak jenis x de akal... Sampai bila2 pun masalah kemalangan jalanraya x kan selesai selagi jalanraya di Malaysia jadi LUBUK DUIT Kontraktor Kroni di Malaysia.

Gali Lubang Tutut Lubang perkara biasa dimana2 jalanraya di Malaysia... Ada sape2 nak nafi..?

 

 

Topeng Perak Unmasked