ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 November 2012

lembu betina buat ugutan 13 mei jika UMNO kalah...laporan polis wajib di lakukan keatasnya kerana menghasut...!!!

Kita  menyifatkan kenyataan  lembu  betina Shahrizat Jalil yang membayangkan tragedi 13 Mei 1969 akan berulang jika Umno hilang kuasa pada PRU13 sebagai 'bahaya' dan 'boleh mencetus huru-hara'.

Kenyataan ketua wanita  lembu Umno itu bukan sahaja mempamerkan ketakutan Umno, malah cuba 'mengugut' rakyat.Kenyataan itu sebenarnya berbaur ancaman seolah-olah mereka akan berusaha mencetus huru-hara jika Umno kalah pilihan raya.

Mereka cuba takutkan rakyat bahawa tragedi 13 Mei akan berulang jika Pakatan ambil alih kuasa.Kenyataan ancaman Tragedi 13 Mei akan berulang itu dimuatkan dalam teks ucapan Shahrizat di Perhimpunan Agung Wanita Umno di Dewan Merdeka hari ini.

Dalam teks itu, bekas menteri yang turut terpalit skandal RM250 juta NFC itu berkata, jika Umno tidak lagi berada ditampuk kuasa, kestabilan politik negara "akan goyang" dan pastinya kaum Melayu yang menjadi rakyat majoriti di negara ini tidak akan senang.

Keadaan itu  dibimbangi akan membawa kepada ketegangan kaum yang boleh mengundang kembali tragedi 13 Mei 1969.Kenyataan lembu betina itu adalah hasil didikan 'mentor politik'  bapak syaitan yang di kenali  Umno iaitu keling kutty  Mahathir Mohamad yang sering mengeluarkan kenyataan menakut-nakutkan rakyat.

Jadi kita  meminta  ahli  pakatan rakyat di semua peringkat membuat laporan polis berhubung kenyataan  lembu ini  yang disifatkan 'bahaya' itu.

Kita minta pihak polis mengambil tindakan segera sebagai tindakan mencegah, sebelum sesuatu yang tidak diingini berlaku.

 

Shahrizat selar media ‘pro pembangkang’ dalam ucapan penggulungan.

KUALA LUMPUR, 28 Nov — Datuk Seri Shahrizat Jalil dalam hari ini menyelar portal media yang dikatakan ‘pro pembangkang’ dan meminta mereka agar tidak menulis dengan sesuka hati.

“Media hari ini.... Twitterlah, FBlah, saya dah belajar dah. Belum terlambat untuk belajar.

Media sosial ini ada kebaikan dan keburukan kerana tiada 'limit', mereka mahu kata, mereka kata tanpa tanggungjawab.

“Tambah portal-portal ni. Guna nama Malaysian… Betul? "Apa ni? Kamu guna perkataan Malaysian, ia perlu datang dengan bangga dan maruah.

“Betul atau tidak? Janganlah, portal you (kamu) boleh nak kata saja tanpa tanggungjawab. Helah kamu — letak tajuk macam tu, kemudian orang yang dikenakan nak kena jawab, kamu tak payah jawab.

“Mana boleh macam tu, kamu yang nak perjuangkan demokrasi betul tak? Portal berita pro pembangkang pun kena bersikap adil dalam profesyen kamu, buatlah. Boleh?” kata Ketua Wanita Umno itu dalam ucapan penggulungannya.

Sebelum itu, Shahrizat turut meminta media massa agar bersikap adil kepada Wanita Umno dengan memberikan lebih bayak liputan dan bukan hanya kepada badan bukan kerajaan (NGO) yang hanya mempunyai dua tiga orang ahli .

“Susah sangat untuk keluarga Wanita Umno dapat coverage (liputan).

“Saya minta media berlaku adil kepada Wanita Umno,” katanya.

Dalam ucapan dasarnya pagi tadi, Shahrizat memberi amaran tentang kemungkinan berulangnya tragedi berdarah 13 Mei 1969 jika Umno kehilangan kuasa selepas pilihan raya umum akan datang.

“Jika kita tidak lagi di tampuk kuasa, maka kestabilan politik negara akan goyang.

“Pastinya kaum Melayu yang menjadi rakyat majoriti di negara kita tidak akan senang.

“Saya bimbang dan khuatir ini mungkin akan membawa kepada ketegangan kaum yang boleh mengundang kembali tragedi 13 Mei 1969.

“Mahukah kita melihat keadaan jijik tersebut berlaku lagi dalam negara kita? Kita pastinya tidak mahu,” katanya.

Perhimpunan Agung Umno ke 66 berlangsung selama lima hari dari 27 November hingga 1 Disember.

Lebih 5000 perwakilan parti tersebut dari seluruh negara membanjiri PWTC untuk mendengar amanat pemimpin mereka menjelang pilihan raya yang akan berlangsung tidak lama lagi.

 

 

penyapu sial

 

helooo betina babi sial...adakah media dan arus perdana seperti utusan ,berita harian ,tv 3 .astro dan sebagainya memberi liputan yang adil kepada pembangkang...??...sila jawab

oleh kerana ketidakadilan geng geng pukimak arus perdana kamu...maka kita guna media sosial seperti fb dan blog untuk melahirkan serta menjawab setiap tuduhan puak syaitan yang di kenali kamu UMNO...ada pihak lahabau kamu bagi peluang menjawab tuduhan di kaca tv....ada ke...kalau ada pun dah kena cencor...macam biasa lah...tapi memang tak der pon...

malas nak layan betina lembu yang masih x tau malu terpalit dengan skandal Lembu di kondo yang masih nak mencari si kambing hitam untuk di jadikan mangsa tapi masih x berjaya...!!!