ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 November 2013

isteri perompak tak gembira cukai pintu naik......banyakkan cincin rosmah di beri gembira takkkk.....????....lawak haramjadah dari menteri penyamun persekutuan yang kaki minum arak sampai mabuk mabuk.....!!!!

muka kaki mabuk  dah pandai buat lawak bodoh....mana tak bini dia pun kaki mabuk....kah kah kah...

Selepas pertemuan dengan anggota-anggota Parlimen, Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Mansor hari ini berjanji akan menyemak semula cukai taksiran di Wilayah Persekutuan.

Katanya, seperti ramai penduduk Kuala Lumpur, isterinya juga tidak puas hati dengan kenaikan tarif cukai yang tidak berubah sejak 21 tahun lalu itu.

Tengku Adnan berkata, kerajaan akan memastikan penyelesaian yang tidak terlalu membebankan rakyat tetapi enggan menyatakan sama ada kadarnya akan diturunkan berapa banyak.

Menurutnya, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) menerima 2,500 aduan berhubung kenaikan kadar itu dan salah seorang pengadu isterinya sendiri.

"Ketika isteri saya beritahu kadarnya... sebuah emper (penthouse) miliknya bernilai RM40,000, dan kini naik kepada RM170,000. Dan beliau sangka harus membayar RM170,000.

"Saya kata, bukan RM170,000. Enam peratus daripada RM170,000... Sudah tentu dia merungut kerana ia lebih sekali ganda daripada apa yang dia bayar.

"Saya kata, OK kamu boleh merungut, tulislah pada Bandaraya," Tengku Adnan memberitahu pemberita di ibu pejabat Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.

 

 

 

penyapu sial

 

 

Harta kamu banyak bahkan 7 keturunan pun makan tk habis, alah isteri tak gembira konon taksiran cukai naik. Lawak bodoh habis cow nan hingga aku ketawa pecah perut sampai kedengaran ke dalam kondo lembu kat ijat.UMNO punya skrip . . . . SUAMI ISTERI JADI PELAKUN kah kah...isteri dia gembira bila dpt cincin juta2 beg jenama mewah intan belian..

"Saya kata, OK kamu boleh merungut, tulislah pada Bandaraya," Tengku Adnan memberitahu pemberita di ibu pejabat Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.

Hahaha lawak lagi tak payah tulis ke bandaraya hanya tepon datuk bandar je pasti kecik teloq datuk tu last-last isteri ku nan dikecualikan...hahaha menteri kabinet "bapak biawak"

Ni la Pemimpin UMNO.. Depa bukan kira Derita Rakyat..Depa Ikut Selera Bini depa

Pergi mampuslah dengan pemimpin UMNO... semua kaki rasuah dan penindas rakyat..!!