ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 November 2013

lebih baik tonton Tanda Putera dalam TANDAS.....parti GERAKAN pun dah jual kote....KAH KAH KAH....!!!!

Di hari-hari terakhir menjelang pengundian pilihan raya kecil Sungai Limau, BN kini yang semakin bangkrap idea  memulakan tayangan filem sampah  Tanda Putera di bilik gerakannya.

Ditayangkan dengan layar besar, buah tangan pengarah Shuhaimi Baba ditayangkan menggunakan sistem bunyi yang canggih sehingga dapat didengar hingga ke jalan raya berdekatan.

Ia ditayangkan di pusat operasi BN dan pondok yang kebetulan berdekatan dengan markas lawan mereka PAS.

Tayangan itu  di kesan  dibuat di Pekan Sungai Limau Dalam, sebuah kawasan majoriti Cina dengan kira-kira 1,800 pengundi.

Difahamkan, tayangan akan turut dibuat esok di Sekolah Kebangsaan Sungai Daun Tengah, yang terletak 4.7km dari Sungai Limau.

Bagaimanapun, parti  Gerakan, yang disasarkan dalam beberapa insiden keganasan dalam filem itu tidak merasakan apa-apa masalah dengan langkah itu

Ketua Pemuda Gerakan Tan Keng Liang  mencadangkan pemilih di Sungai Limau menontonnya daripada mendengar ceramah PAS.

Antara lain, katanya, Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim gagal menetapkan pendiriannya berhubung pelaksanaan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) dalam siri-siri ceramah mereka.

"Mereka berbolak balik dalam isu dan berbeza pendapat berhubung GST," kata Tan

"Saya tidak nampak apa-apa salah dengan filem itu, Barangkali, dengan Umno menayangkannya, mereka dapat tarik undi buat calon."

 

 

penyapu sial

 

 

dulu heboh dan kecoh bantah kini tergamak jual kote sendiri....tu dia malaun cina yang tergamak menjilat tuan besar pukimak UMNO...pencacai nak jawatan menteri pengangkutan....cina mca pun nak menagih kerusi so lawanlah siapa yang berpengaruh membodohkan masyarakat cina....tak sedar tandas gerakan akan disapu oleh mca..

No comments:

Post a Comment