ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 November 2013

SPY BONGGOK.....KPN penjaga burid UMNO berimaginasi kunun nurul izzah mereka reka isu berkenaan....mangkuk najis ni lepas berimaginasi kunun pistol dan gari kepunyaan PDRM hilang di laut....orang bercakap berdasarkan fakta....dia bercakap nak bikin auta.....mabuk todi ke apa...!!!!!

terlebih berimaginasi  ke dalam laut sampai pikir orang lain pun berimaginasi....chittt...talking cock only....!!!!

IGP: Boleh jadi senjata api jatuh dalam laut....kah kah kah......!!!!!!!

 

Ketua Polis Negara (KPN), Tan Sri Khalid Abu Bakar (gambar) menyifatkan Nurul Izzah Anwar sebagai individu yang penuh imaginasi susulan pendedahan wujudnya 30 anggota Unit Cawangan Khas (SB) di London, baru-baru ini.

Beliau menafikan dakwaan tersebut dan berkata, jumlah yang diberikan tersebut terlalu besar serta tidak munasabah.

"Apa yang beliau (Nurul Izzah) kata tidak benar. Jumlah itu terlalu besar. Sesetengah orang mempunyai imaginasi yang lebih," kata Khalid ketika ditemui di Masjid Bukit Aman, pagi ini.

Tanpa mendedahkan sebarang butiran, Khalid mengakui terdapat anggota SB ditempatkan di sana tetapi jumlahnya lebih kecil.

Beliau berkata, polis tidak mempunyai perancangan untuk mengambil tindakan ke atas Ahli Parlimen Lembah Pantai tersebut berikutan kenyataannya itu.

"Tidak perlu. Tidak perlu bazirkan masa siasat perkara yang tidak betul," katanya.

Sementara itu, beliau juga menggesa semua pihak supaya berhenti mengkritik pasukan tersebut dan biarkan polis menjalankan kerja mereka dalam menjaga keselamatan awam.

Khalid berkata, semua pihak perlu fokus kepada bidang tugasan mereka daripada mencampuri urusan pasukan polis.

"Biarkan saya buat keputusan mengenai jumlah anggota polis yang akan diturunkan untuk tangani isu keselamatan dan pencegahan. Biar saya dengan polis lakukannya," katanya.

Nurul Izzah semasa menghadiri forum Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) di Bangsar, Kuala Lumpur baru-baru ini, mempersoalkan tindakan kerajaan menempatkan 30 SB di London.

Katanya, kos menempatkan kontinjen tersebut di London dibiayai oleh dana awam sedangkan setahu beliau, tiada ancaman keselamatan dalaman pada Malaysia yang berasal dari negara Eropah itu.

Beliau juga membidas langkah menempatkan 30 pegawai di London adalah contoh Kementerian Dalam Negeri (KDN) tidak betul-betul memperuntukkan sumber polis untuk memerangi jenayah.

Nurul Izzah juga mendakwa peningkatan bilangan anggota polis yang diberikan tugas dalam cawangan khas sebagai bukti kementerian dan pentadbiran Barisan Nasional (BN) menyalahguna keutamaan daripada sudut penguatkuasaan undang-undang.

Kenyataan Ahli Parlimen Lembah Pantai itu turut mendapat kecaman daripada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim yang mahu kerajaan menyiasat dakwaan Nurul Izzah.

 

 

 

penyapu sial

 

 

anjing kerajaan ini sepatutnya sediakan fakta yang betul dan bukan melalak tak tentu pasal menyalahkan orang itu dan ini .berapa banyak spy bonggok di london sila beri fakta yang jelas sebagai pemakan gaji yang di bayar oleh rakyat .jangan banyak auta .kalau niat bercakap bukan sebagai ahli politik..so buatlah kerja sebagai orang yang makan gaji dengan rakyat .jika berminat berpolitik sila letak jawatan dan bertanding dalam pru.jangan mencemarkan imej kakitangan awam...anda kakitangan awam bukan kakitangan UMNO-BN...rakyat bayar gaji anda...!!!

kita pun pelik juga...kenapa ada spy bonggok di london...apa kejadahnya...kat sini penjenayah bermaharajalela....dia seronok seronok ke london mengintip pembangkang...apa pembangkang lebih bahaya dari komunis dan ayah pin ke...????

No comments:

Post a Comment