ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 November 2013

perompak bank orang sulawesi , penyamun rakyat malaysia keturunan orang sulawesi...yang bagi ic palsu kepada orang sulawesi pun nenek moyangnya orang sulawesi...elok lah tu ...perompak + penyamun + pengedar ic palsu = penghianat negara.....ayuh GANYANG MALAYSIA.....kah kah kah....!!!!

perompak orang sulawesi

nenek moyang orang sulawesi  + monggolia = orang liar ( penyamun )

Rupanya  malaun malaun  di atas nie  ini datang dari Sulawesi rupanya

Di mana Sulawesi ini?

Sulawesi ialah tempat nenek moyang piem 1Malaysia. ...sekampung dengan perompak bank yang tembak  mati kerani  ambank tempohhari...

Orang Sulawesi tentu bangga kerana anak keturunannya jadi Perdana Menteri Malaysia....Perdana  Menteri penyamun...kah kah kah...

bila keturunannya jadi kepala penyamun...kini teman sekampung pun teringin mengikut yang sama  turut  jadi perompak aka penyamun....kah kah kah

Tengoklah video ini, kalau tak percaya.


 

 

penyapu sial

 

serupa macam ini kot....baju zebranya....kah kah kah

Siap pakai baju zebra lagi.....kah kah kah....itu baju belang serupa baju banduan dulu dulu...nampaknya zebra kepala hitam jadi banduan simbolik....ingat pulak nenek moyang di sulawesi....lepas nie jangan lupa singgah ke monggolia....baka kamu masih ada di sana......kah kah kah!!!