ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 November 2013

JAKIM jadi lidah syaitan kerajaan UMNO-BN...peralat khutbah jumaat untuk perlekeh kesusahan rakyat....!!!!

JABATAN KEMAJUAN MALAUN  MALAYSIA = JAKUN....!!!!

Mimbar Jumaat hari ini menggesa umat Islam menyokong pelaksanaan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) serta tidak meremehkan usaha kerajaan "memperteguh ekonomi ummah" melalui pengenalan cukai baru itu.

Melalui khutbah itu, Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) sebagai pengelolanya berhujah, GST tidak membebankan kerana ia menyusun semula sistem percukaian supaya lebih berkesan, saksama dan telus serta mengelakkan cukai terselindung dan bertindih.

Malah, tambahnya, sistem cukai itu juga telah dilaksanakan di luar negara.

"Janganlah kerana mengharapkan bulan dan bintang jatuh ke riba dan terpesona dengan bayangan palsu yang diciptakan oleh pihak musuh, jangan meremehkan dan mempersendakan usaha murni kerajaan yang sedang berjuang bagi membela dan mengangkat martabat ummah," khutbah itu dipetik.

Sementara itu, mimbar juga berhujah, belanjawan yang dibentangkan menteri kewangan Jumaat lepas juga mengambil kira kepentingan rakyat, antaranya melalui pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BRIM), bonus kakitangan awam, pembinaan rumah mesra rakyat dan bantuan yuran taska.

Khutbah juga mengucapkan tahniah kepada pemerintah, terutamanya perdana menteri atas pembentangan bajet yang disifatkannya mendahulukan kepentingan rakyat.

 

 

penyapu sial

 

 

Sepatutnya JAKIM Menegur KERAjaan Kerana Membebankan Rakyat Ini Lain Pulak Jadinya..Ke JAKIM Udah Jadi Salah Satu Komponen OumnoBeEnd aka 'syaitan yang dikenali'..nampaknya kerajaan haramjadah umno sudah amat terdesak kerana kelemahan dan kesilapan senri yg akhirnya rakyat terpaksa menerima akibatnya..

Patutnya khutbah jumaat menegur pemimpin2 yang rasuah, korup dan salah tadbir urus negara hingga menyebabkan hutang negara meningkat berbillion bilion ringgit dan kini rakyat marhaen menjadi mangsanya. Rakyat marhaen bukannya kaya raya seperti pemimpin BN

No comments:

Post a Comment