ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 November 2013

pulak dah....tiba tiba bila negara jadi bangkrap di kerjakan penyamun UMNO....rompakan ke atas rakyat di KL rupanya ikut jadual yang di rancang...bagusnya datuk bandar penyamun kerja goyang buah menteri menteri perompak persekutuan....wa tabik sama lu bro....!!!!

datuk bandar penyamun sedang goyang buah menteri perompak....bravo...jaga periuk nasi sendiri pentingkaaannn.....!!!!

Datuk Bandar Kuala Lumpur Datuk Seri Phesal Talib mengesahkan kenaikan cukai taksiran pada Januari 2014 akan diteruskan seperti dirancang.

Bagaimanapun, katanya, mungkin terdapat beberapa semakan pada penilaian dan kadar supaya tidak membebankan rakyat.

Ditanyaz sama ada keputusan itu tergesa-gesa, beliau menjawab, menjadi hak mereka menyemak penilaian harta tanah setiap lima tahun, memandangkan kali terakhir ia dilakukan pada 21 tahun lalu.

Kenyataan itu dilihat berbeza dengan kenyataan anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar bahawa menteri Wilayah Persekutuan telah berjanji menilai secara serius bantahan daripada wakil rakyat sekitar Kuala Lumpur.

 

 

penyapu sial

 

 

Nak tahu jika tak ada halangan mayor ini sekolah rendah kat mana? dan sekolah menagah kat mana? dan sekolah agama kat mana? . JIka di semak setiap 5 tahun sekali !! kenapa terlajak sampai 21 tahun ??? baru naik ? . terlajak akal boleh sekolah .. terlajak cukai boleh belah !!!

Shopping Complex (tak perlu sebut nama) hutang cukai pintu DBKL bertahun tahun sampai hampir 50 juta !! DBKL kecut !! sampai Syarikat tersebut nak kontrakan sebuah Blok bagunan di berikan pada DBKL dengan nilai yang sama DBKL tolak !! kalau dengan orang kaya takut !! dengan rumah rakyat nak tunjuk belang hidung !!!

Sebuah Kelab Golf dalam KL !! tak bayar cukai pintu ( tak perlu sebuat nama) DBKL kecut !! tak berani !! main sorong tarik !!

Udah lah DBKL !! jangan nak tunjuk hero pada orang kampung aja !! tapi degan saudagar besar !! DBKL !! menikus !!!

Kalau nak cari duit pun gunalah cara lain dan berhemah dan jangan rakyat yang menjadi mangsa.... Disyorkan semak semula kadar gaji pegawai atasan DBKL dan pak menteri .... kalau gaji depa boleh turun sehingga 20% barulah cukai pintu boleh naik.. Apa macam ada berani ke ?

KEPADA PENYOKONG BN YANG ADA 30 - 40% DI KUALA LUMPUR ! KORANG ADALAH MANGSA KORBAN PERTAMA BN UNTUK CUKAI TARIF. JANGAN LUPA HAL NI SAMPAI BILA-BILA, JANGAN JADI MUDAH LUPA NANTI. INI BAYARAN YANG MENYAKITKAN HATI

BANDAR-BANDAR LAIN SELURUH MESIA YANG BAWAH BN, SIAP SEDIALAH DENGAN KENAIKAN CUKAI TARIF DITEMPAT KORANG PULA !

No comments:

Post a Comment