ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 November 2013

woiiiii.....bermimpikah aku......UMNO sokong hudud di Kelantan.....wooiii...ko orang tak takut ke pelir kamu di pancung dek bini rosmah....bapak syaitan yang di kenali macammana...ada berani ka bila dia mula melalak nanti....wooiiii.....kah kah kah....!!!!

Umno sokong PAS laksana Hudud di Kelantan

 

natang nie tolak hudud

dia ni sokong hudud....jaga jaga kote mu dalam perhatian bini ROSMAH.....!!!!

 

Pemimpin Umno yang juga Ahli Majlis Tertinggi Umno, Tan Sri Annuar Musa (gambar) menyokong cadangan pelaksanaan hukum Hudud di negeri Kelantan.

Bekas Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri Kelantan itu berkata, pengumuman tersebut adalah sesuatu yang dinantikan dan sesuai pada masanya, malah Brunei juga sudah mengambil pendekatan sama dengan melaksanakannya.

"Urusan agama terletak di bawah bidang kuasa negeri sepenuhnya, jadi kita kena bersatu bagi mendaulatkan hukum Allah di negeri ini," kata Ahli Parlimen Ketereh itu seperti dilaporkan Sinar Harian hari ini.

Rabu lalu, Ketua Hakim Syarie Kelantan, Datuk Daud Muhammad, berkata Mahkamah Syariah Kelantan bersedia melaksanakan hukum Hudud lantaran daripada prasarana yang mencukupi bagi membolehkan hukuman tersebut dilaksanakan.

Daud bagaimanapun berkata, barisan hakim khas perlu dilantik, menepati dengan tuntutan hukum Hudud sendiri dan perlu mendapat kelulusan kerajaan negeri sebelum hukum Hudud ataupun Kanun Jenayah Syariah II Kelantan 1993 boleh dilaksanakan.

Sejurus pengumuman tersebut, Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah menyahutnya dengan baik dan berkata, kerajaan negeri Kelantan sudah menubuhkan Jawatankuasa Teknikal itu bagi mengkaji pelaksanaan hukum Islam yang terkandung di dalam Al-Quran itu di negeri yang diperintah PAS sejak lebih 20 tahun.

Beliau bagaimanapun tidak menjelaskan fungsi jawatankuasa yang dimaksudkan dengan lebih terperinci.

Mohd Amar, yang juga Timbalan Pesuruhjaya Pas II Kelantan turut berharap kerajaan pusat tidak menghalang kerajaan negeri Kelantan daripada melaksanakan hukum Hudud di negeri itu nanti.

“Betul, memang dulu kerajaan pusat halang (daripada melaksanakan hukum Hudud). Kita harap kali ini kerajaan pusat beri kerjasama dan perkara lalu tidak akan berulang,” katanya.

Pengumuman tersebut dijangka mengundang rasa kurang senang terutama di kalangan masyarakat bukan Islam dalam negara, malah sebelum ini Putrajaya sendiri pernah menghalang kerajaan negeri Kelantan melaksanakannya.

Selain itu, parti komponen Barisan Nasional (BN), MCA serta rakan PAS dalam Pakatan Rakyat (PR), DAP sebelum ini menentang pelaksanaan undang-undang Islam tersebut kerana bercanggah dengan Perlembagaan Persekutuan.

Sementara itu, Annuar yang juga pengerusi Majlis Amanah Rakyat (Mara) dipetik berkata, beliau menggesa supaya pihak luar khususnya DAP agar tidak mencampuri urusan di negeri tersebut memandangkan tiada wakil daripada parti tersebut di Kelantan.

"DAP tiada kerusi langsung dalam DUN. Kita tidak kacau urusan hukum di Pulau Pinang atau Selangor.

"Biar Kelantan buat dahulu, kemudian mereka boleh ikut serta," katanya.

Sementara itu, kerajaan negeri Kelantan ketika ini sudah memperuntukkan RM1 juta dalam Bajet 2014 negeri bagi melaksanakan hukum Hudud

 

 

 

 

penyapu sial

 

 

 

itulah hikmah bila brunei nak laksanakan hudud sekurang2nya org yg kata hudud x blh dilaksanakan dimalaysia berfikir semula.ALLAH tetapkan sesuatu utk hambanya bukan utk menyiksa.itulah aturan yg perlu dipatuh kalau nakkan syurga

Pelaksanaan undang-undang Islam wajib disokong. Undang-undang ciptaan Allah untuk kesejahteraan manusia. Ini untuk kebaikan bersama. Kelantan tunjukkan contoh dulu supaya diikuti negeri lain.

Tanya najib kalau dia sokong hudud....atau bini gedabak mengamuk sakan....ada pelir yang kena pancung dengannya....tanya perompak,,penjoli  cincin dan beg tangan rakyat...dan pembunuh altantuya   gerenti  100000%   tak sokong punya...percayalah cakap aku...kalau dia bersetuju....jaga jaga ada  C4 di sebalik meee......kah kah kah...!!!!

No comments:

Post a Comment