ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 October 2012

ali ketam perasan dia kerabat diraja....rupanya raja syaitan yang pelahap duit rakyat sampai RM 10 juta...!!!!

Rasuah dalam UMNO dan Barisan Nasional berada ditahap yang barah peringkat keempat. Dan hidup pemimpin UMNO bermula dari perdana menteri dan seluruh pemimpin UMNO/BN kaki rasuah tegar.

Akhirnya rakyat ingin penjelasan dari Ketua Menteri Melaka Mohd Ali Rustam dan pihak berwajib terutama SPRM betul ke perkahwinan, persandingan, makanan dan segala bentuk ditaja?

Anak lelaki Ali Rustam ni siapa..? Ali Rustam fikir dia Raja Melaka? Majlis perkahwinan anak hinggakan Perbadanan Kemajuan Negeri Melaka perlu bermesyuarat?

pegawai khas ketua menteri mengaku bahawa majlis tersebut ditaja sebanyak RM10 bagi setiap tetamu , Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) perlu menyiasatnya kerana ia majlis peribadi. Minit mesyuarat tersebut, menyebut jabatan-jabatan kerajaan yang terlibat dan ia juga menyatakan tiada bil perlu dituntut daripada ketua menteri dan semuanya percuma.

Majlis perkahwinan anak Ali Rustam semakin panas...
kejap Ali Rustam kata murah je belanja kahwin tu..
lepas tu pulak setiausahanya kata semuanya free dan dibuat secara percuma oleh pengendali perkhidmatan yang terlibat...

lepas tu Ali Rustam kata perbelanjaan yang murah dimaksudkannya tu adalah HANYA bernilai RM600,000 untuk 60,000 orang... Ali kata satu kepala RM10 jer... tu yang dia kata murah sesangat tu...

Tapi sekarang ni... tersebar pulak satu surat yang menunjukkan agensi kerajaan negeri Melaka dipergunakan...

Surat tersebut adalah surat untuk memanggil pihak-pihak agensi kerajaan Negeri bagi mengadakan satu mesyuarat khusus untuk majlis perkahwinan anak lelaki Ali Rustam...

Perkara dalam tajuk surat tersebut ialah :

"Mesyuarat Majlis Persiapan Hiasan Luaran, Kebersihan Dan Logistik Sempena Majlis Perkahwinan Anak YAB Ketua Menteri Melaka"

Surat tersebut ditujukan kepada orang-orang penting agensi Kerajaan Negeri Melaka :
Tuan Haji Kamaruddin Mat Shah (Yang di-Pertua Majlis Perbandaran Alor Gajah)

Encik Shahdan Othman (Setiausaha Majlis Perbandaran Alor Gajah)

Tuan Haji Murad Bin Husin (Yang di-Pertua Majlis Perbandaran Jasin)

Puan Ainu Nizla Kasman (Setiausaha Majlis Perbandaran Jasin)

Ir. Haji Zainuddin Bin Abdul Samad (Pengarah Perbadanan Pengurusan Sisa Pepejal)