ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 October 2012

MENTERI PANCUT AMAH SUKA MALAYSIA BAKAL JADI HUB HIBURAN LUCAH TERLAMPAU

Kalau ada blog yang sikit menghentam raja ataupun pemimpin Umno/BN, bukan main lagi SKMM ni bertindak. Tangkap sana, tangkap sini. Saman sana, saman sini.

Tapi bila ada pelajar Malaysia yang buat blog lucah, mungkin video lucah pun ada kot berdasarkan gambar yang di upload dalam blog mereka tu, SKMM buat pekak badak jer. Tak ada tindakan yang di ambil.

Alasan yang SKMM ni bagi memang tahap cibai punya alasan. Takut masa depan 2 orang pelajar Malaysia ni terjejas jika di dakwa. Kalau lu orang tak percaya, lu cuba klik sini dan kat sini.

Apa punya hamjadah Menteri yang jaga SKMM bila dia kata dia serahkan pada orang ramai untuk menilai tindakan yang dah dibuat oleh 2 orang pelajar terlampau ni. Dia orang nak mengongkek pun Menteri ni serah pada orang ramai untuk menilai samada boleh terima atau tidak? Hilang akal ke Menteri ni? Ke akal dia dah di bawak lari oleh amah Indon ke Indonesia nun.

Ke blog tu pun Menteri ni suka singgah? Sebab tu dia tak mau ambik action, nanti kena delete pulak blog tu kan. Baik lu ngaku, lu suka singgah situ erk???

Dua ekoq pelajar yang 'horny' tak kira masa tu bernama Alvin Tan Jye Yee dan makwe dia pulak bernama Vivian Lee. Anak sapa la yang rendah akhlak mengalahkan binatang ni. Bukan malu 1 Malaysia la weyh.

Tapi wa sikit pun tak heran sebab video lucah la ni dah boleh masuk kat dalam berita perdana dah pun. Budak2 pun dah boleh tengok cerita lucah, cuma tunggu jer depan TV. Kalau nasib baik, ada la cerita lucah dalam warta berita.

Dan dengan wujudnya blog lucah rakyat Malaysia ni, maka sasaran Malaysia untuk menjadi hub hiburan lucah melampau akan mencapai sasarannya menjelang 2020 nanti.

Wa ucapkan tahniah kat Menteri yang jaga SKMM ni dan seluruh warga SKMM yang terpalit sama dalam isu ni kerana telah membuktikan bahawa SKMM hanya berani bertindak kepada rakyatnya berbangsa melayu sahaja dan mengsahihkan jugak bahawa SKMM hanya berani membuat dakwaan terpilih.

 

 

penyapu sial

 

wa tatak helan itu worang jaga SKMM pun kaki lucah punya...dia kasi pancut sama dia punya amah sampai boleh bikin banglo di indon...tu pasal lucah dia tergagap untuk masuk campur....dia pun tumpang sekaki jugak...!!!