ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 October 2012

nasharuddin mat isa pukimak UMNO yang jadi biawak hidup dalam PAS....!!!!

Dah serupa Hasan Akidah .. Nama saja ahli majlis syura tapi dok bercakap dan macam ahli majlis tertinggi umno dah nie....

Nape lah PAS masih nak  simpan langau  nie... Jika sebelum  ini beliau dok smash karpal singh kita kata itu urusan peribadi dia tapi kali nie bercakap pertikai keputusan yg telah dibuat majlis syura pasai apa pulak.... Jika nak tegoq majlis syura masa mesyuarat tu tegoq laa...nie dok guna media buat apa...nak habaq satu dunia pasai apaaa?

Jika mcm nie punya kelaku baik PAS PECAT sahaja si Nasa nie sebab guna media kritik dasar parti... takan Hasan Akidah boleh dipecat si Nasa nie tak boleh...ini kesalahan besar dimana kritik dasar parti yg telah dipersetujui oleh kepimpinan dan majlis syura.....

Kesalahan beliau ialah tidak guna saluran lepas tu komen pulak mcm suara umno dah....spt pertikai DAP buat majlis doa di Serawak.... apa masalahnya dah depa orang agama lain takan kita nak halang mereka berdoa...benda simple macam nie pon dok buat statement dungu tu apasal....jika macam tu halang sahaja gereja ka kuil ka dari dok berdoa setiap minggu.....

Jika kelaku pun dah dok bagi bola tanggung pada lawan macam nie pun PAS boleh simpan tak tahulah nak kata apa....sanggup sayang menanggung biawak hidup sedangkan rakyat keseluruhan sedang menolak pemikiran mcm nie maka tak mustahil pengundi akan menjauhi PAS.... dan yang untung disini sudah tentu UMNO BN.....

Dan perkara ini yang dikehendaki sebenarnya....untuk bagi UMNO BN terus berkuasa.....